نسخه چاپی

دلتنگی موسوی برای استقلال

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: «گسترش می تواند بین 10 تیم اول جدول رده بندی قرار بگیرد.»

به گزارش نما به نقل ازاوج نیوز؛ ایمان موسوی در خصوص گلی که در بازی دیروز برای گسترش به ثمر رساند اظهار داشت: «گلی گه زدم یکی از بهترین گل های تاریخ لیگ برتر خواهد شد. فکر نکنم سابقه داشته باشد که یک بازیکن چنین گلی به ثمر رسانده باشد. فروزان توپ را یک ضرب فرستاد و توپ به من رسید. من بدنم را گذاشتم مقابل توپ و سر ضرب به توپ ضربه زدم که به یک گوشه دروازه رفت. گلم را خیلی دوست داشتم و فکر کنم یکی از زیباترین گل های لیگ شود.»

وی ادامه داد: «بازی با مس برای ما سخت بود. تغییر و تحولاتی در مس پدید آمد که باعث شده بود این تیم بهتر بازی کند اما ما خیلی خوب کار کردیم. خودم در نیمه اول چند موقعیت دیگر را از دست دادم و می توانستیم با گل های بیشتری برنده شویم.»

موسوی درباره کم گل زدن خود افزود: «شاید کم گل زده باشم اما برای گسترش موثر بازی کرده ام. سعی کردم در هر بازی مفید باشم و حتی اگر هم گل نزدم خطیبی از من تمجید کرد و گفت برای تیم زحمت می کشی. دیروز هم در چند صحنه می توانستم به همبازیانم پاس بدهم. در کل از شرایطم در گسترش راضی هستم و آرامش دارم.»

وی درخصوص جایگاه گسترش گفت: «الان در رده ششم هستیم. تلاش می کنیم از این پایین تر نیاییم و بالاتر برویم. گسترش حتما بین 10 تیم جدول لیگ رده بندی قرار خواهد گرفت.»

مهاجم سابق استقلال درباره شرایط این تیم خاطرنشان کرد: «خیلی از باخت استقلال در سئول ناراحت شدم اما امیدوار هستم. دلم می خواهد استقلال قهرمان آسیا شود و از هوادران هم می خواهم از تیم به خوبی حمایت کنند. دلم خیلی برای استقلال تنگ شده و واقعا دوست دارم قهرمانی این تیم را در آسیا ببنم.»

۱۳۹۲/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...