نسخه چاپی

این گفت‌وگو با كیاست رهبری محقق شد

یك عضو فراكسیون اصلاح‌طلب مجلس نهم گفت: تماس تلفنی اوباما با دكتر روحانی در دقیقه 90 حضور رییس‌جمهور در آمریكا با كیاست رهبری و منش، منطق و تدبیر رییس‌جمهور اتفاق افتاد.

به گزارش نما، پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تماس رییس‌جمهور آمریکا پس از 35 سال با جمهوری اسلامی ایران را به فال نیک می‌گیرم.

وی افزود: مدنیت ایران درخشان‌تر از سایر ملل جهان است و پیشینه تاریخ‌ساز و فرهنگ ایران زبانزد دوست و دشمن است. انتظار از رییس‌جمهور نیز همین بود که با توجه به دیپلماسی نرمش قهرمانانه مورد تاکید مقام معظم رهبری این دیپلماسی در بهترین شکل توسط رییس‌جمهور محقق شد.

نماینده مردم اردبیل تماس تلفنی اوباما با دکتر روحانی پس از 35 سال را در نهایت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و افزود: نیازسنجی رهبری و پایداری و حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری در کنار تدابیر دلسوزان نظام موجب خلق این عزت شد. پیام روحانی در نیویورک جز پرهیز از افراط‌گرایی و تعامل با دنیا چیز دیگری نبود بنابراین بسیار طبیعی بود که ایران در جایگاه عزتمندانه بتواند از این فرصت بالقوه استفاده کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: با کیاست رهبری و منش، منطق و تدبیر رییس‌جمهور این گفت‌وگو پس از 35 سال شکل گرفت و امیدوارم با آب شدن یخ روابط ایران و آمریکا بستر تحقق حماسه اقتصادی نیز فراهم شود. در این صورت همه چیز به نفع ایران تمام خواهد شد.

پیرموذن احیای حق هسته‌یی، تعامل با دنیا، لغو تحریم‌ها و افزایش ظرفیت‌های کشور در همه عرصه‌ها را نتیجه ارتباط ایران و آمریکا دانست.

۱۳۹۲/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...