نسخه چاپی

آیا این همان زندگی است كه آرزویش را داشتید؟(3)

عکس خبري -آيا اين همان زندگي است که آرزويش را داشتيد؟(3)

آیا واقعا در حال زندگی كردن هستید؟ از زندگی لذت می برید یا تنها روزها را سپری می كنید ؟ روی سوالات مهمی كه باید برای داشتن زندگی ای با روح تر و شادتر، از خود بپرسید تمركز كنید و حتما پاسخ دهید .

به گزارش نما، زندگی ای با روح داشتن چیزی فراتر از خوب به نظر رسیدن و خوب احساس کردن است. چیزی بیشتر از متوجه افکار خود بودن و فراتر از تسلط بر ایگو است. بلکه توجه و درک درون خود است و توجه به احساسات درونی برای تصمیم گیری هاست. گفتن این نکات از عمل کردن به آن ها آسان تر است، اما نتیجه عملی کردن آن، این است که به طور حقیقی می توانید زندگی کنید و آنگونه زندگی کنید که در رویاهای خود تجسم می کردید.

حال سوال این است که برای داشتن چنین زندگی ای به چه چیزهایی نیاز است؟ برای شروع، بسیار مهم است که از خود سوال های درستی بپرسید، از جمله این که واقعا چرا در این نقطه از زندگی هستید و چطور می توانید در زندگی خود تغییر ایجاد کنید. شما باید زندگی خود را چیزی بس بزرگتر و با هدف هایی بسیار که حتی قادر به تصورش هم نیستید در نظر بگیرید.

برای داشتن چنین زندگی ای باید به یک جهشی از ایمان برسید که در آن با اطمینان کامل خود را سزاوار وفور، شادی و رهایی بدانید. برای آغاز قدم نهادن در جاده زندگی ای با روح تر، ابتدا باید این ده سوال را از خود بپرسید:

life-you-want-3

3. آیا می توانم گذشته را رها کنم؟

وقتی در گذشته ها زندگی کنیم دیگر قادر نخواهیم بود که در زمان حال، زندگی ای جدید خلق کنیم. ما تجربیات گذشته مان را به آینده منتقل می کنیم و این تجربیات ما را به گونه ای هدایت می کنند که دوباره همان الگو ها را در زندگی خود تکرار می کنیم. با فراموش کردن، رفتن و فراتر رفتن از دردهای گذشته می توان به آزادی و رهایی ای غیر قابل باور دست یافت.

پس به جای آنکه دوباره در درام تلخ گذشته خود زندگی کنید یا از الگوهایی قدیمی زندگی خود تبعیت کنید، ببینید که چگونه می توانید خود را از چنگ خاطرات تلخ گذشته رها کنید، مهم نیست که این کار چقدر دردناک باشد، باید با قدرتی زیاد چنین انتخابی بکنید و زندگی امروز خود را بسازید. تمام تمرکز خود را بر روی این موضوع بگذارید که واقعا از زندگی چه می خواهید، نه بر روی چیزهایی که نمی خواهید.

۱۳۹۲/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...