نسخه چاپی

آقای نخست وزیر در حال جارو زدن كوچه+عكس

در اقدامی بی‌سابقه، نخست وزیر یمن به خیابان‌های صنعاء آمده و به همراه جمعی از مردم به جارو و تمیز كردن خیابان‌های این شهر پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، محمد سالم باسندوة، نخست وزير يمن روز شنبه به همراه گروهي از مردم اين كشور از سه روز قبل تحت عنوان "نظافت مسئوليت همگاني است" به تميز كردن خيابان‌هاي شهر صنعاء پايتخت يمن پرداخت. اين اقدام نخست وزير يمن در پي اعتصاب شمار زيادي از كارگران شهرداري مناطق الوحدة، باب اليمن، الحصبة و شمار ديگري از شهرها و مناطق اطراف صنعاء با هدف تشويق شهروندان يمني به مشاركت و سهيم شدن در تميز نگاه داشتن محله‌ها و خيابان‌هاي اين كشور صورت گرفت.


155128_528.jpg


همچنين يحيي عبدالله بن عبدالله،‌ مدير بخش اداره عقيدتي وابسته به ارتش يمن، معاون وي و جمعي از مسئولان دولت و افسران و سربازان نيروهاي مسلح و امنيتي در اين طرح مشاركت داشتند. از سوي ديگر، منابع يمني نزديك به دفتر رياست جمهوري يمن از مخالفت عبد ربه منصور هادي، رئيس جمهور اين كشور با پيش شرط‌هاي علي‌ عبدالله صالح، رئيس جمهوري سابق يمن براي باقي ماندن پسرش احمد در پست فرمانده گارد رياست جمهوري خبر دادند. اين منابع افزودند: منصور هادي ضمن مخالفت با شرط‌هاي علي عبدالله صالح مبني بر بر كناري محمد صالح الاحمر بردار ناتني وي از فرماندهي نيروهاي هوايي در مقابل ابقاي احمد علي صالح در پست فرماندهي نيروهاي گارد رياست جمهوري، تصميم دارد با اتخاذ مواضع جدي در اين خصوص به حل و فصل اين مساله بپردازد. همچنين به گفته اين منابع، رئيس جمهور يمن اعلام كرده است كه در هيچ يك از نشست‌هاي كميته عمومي حزب كنگره ملي حاكم به خاطر حضور علي عبدالله صالح به عنوان رئيس اين حزب حاضر نخواهد شد. از سوي ديگر، وزارت دفاع يمن با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد تعداد كشته‌هاي درگيري‌هاي اخير با القاعده به بيش از 222 تن افزايش يافت.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...