نسخه چاپی

دعوای مدیریتی در شاهین بالا گرفت

عکس خبري -دعواي مديريتي در شاهين بالا گرفت

عضو هیئت موسسین باشگاه شاهین بوشهر با تاكید بر اینكه محمدپور دیگر سمتی در این باشگاه ندارد، گفت: از اختیارات قانونی خود به عنوان رئیس هیئت مدیره برای ورود به مسائل باشگاه و حتی تعویض قفل درها استفاده كردم.

به گزارش نما ، مهرزاد رئیسی‌نژاد در گفتگو با مهر در خصوص دلایل خود برای ورود به باشگاه شاهین بوشهر و تغییر قفل درهای باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر تمام هدف ما این است که همه استان بوشهر را برای بازی با استقلال متحد کنیم، چون اگر در خانه مقابل استقلال امتیاز از دست بدهیم به احتمال خیلی زیاد به رقابت‌های لیگ آزادگان سقوط خواهیم کرد.

وی در خصوص دلایل ورودش به باشگاه شاهین و تعویض قفل درهای این باشگاه افزود: من رئیس هیئت مدیره قانونی باشگاه و صاحب حق امضا نیز هستم. به همین خاطر و با توجه به اینکه آقایان توانایی حفظ سهمیه شاهین بوشهر را در رقابت‌های لیگ برتر نداشته و خیلی کم در باشگاه حضور فیزیکی پیدا می‌کردند، تصمیم گرفتم که از اختیارم استفاده کرده و به باشگاه ورود کنم.

عضو هیئت موسسین باشگاه شاهین بوشهر درهمین مورد خاطرنشان کرد: در سال 1386 هیئت موسسین باشگاه شاهین که در واقع مالکین این باشگاه هستند طی نشستی من را به عنوان رئیس هیئت مدیره و گزی را نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. پس ازچندی هنگامی که بنا به دلایل مختلف کنگانی به عنوان مدیرعامل باشگاه شاهین انتخاب شد پنج میلیارد تومان بدهی بالا آورد.

وی تصریح کرد: 2 میلیارد تومان از این بدهی اختصاص به کادر فنی وقت (آقایان استیلی، مهاجرانی و کمک مربیان او) و همچنین عماد محمدرضا داشت. با به وجود آمدن این مشکل هیئت موسسین باشگاه شاهین تصمیم گرفت تا برای حل آن، اختیار تیم شاهین را در سال 1390 به افراشته داده و وی را به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه انتخاب کند. بنابراین کلیه عزل و نصب‌ها و اختیارات باشگاه طبق توافقات صورت گرفته به وی منتقل شد و هیئت موسسین نیز هیچ دخالتی در امور باشگاه نداشت.

رئیسی‌نژاد در همین خصوص تاکید کرد: به عنوان مثال ما نمی‌دانیم که چرا درخشان دوبار به شاهین آمد و رفت، چرا انصاریان از شاهین رفت، دوباره به تیم برگشت و پس از آن مجددا رفت و همچنین نمی‌دانیم که جاسم کرار کجاست. معلوم نیست چه کسی به طالب‌لو در تعطیلات نوروزی که تمرینات تیم برقرار بود 10 روز مرخصی داد وهزاران اما و اگر دیگر.

وی افزود: بنابراین طبق اساسنامه باشگاه شاهین اینجانب هم به عنوان عضو هیئت موسسین و هم رئیس هیئت مدیره قانونی باشگاه احساس خطر کرده و از آنجایی که تیم شاهین متعلق به مردم است، برای بقای تیم در رقابت‌های لیگ برتر به باشگاه و مسائل آن ورود کردم.

وی با بیان اینکه قفل درهای باشگاه را عوض کرده و کلیدها را نیز در اختیار کسی قرار نمی‌دهد، تاکید کرد: محمدپور اگر بخواهد می‌تواند به باشگاه بیاید اما دیگر سمتی ندارد. در حال حاضر یکسری مشکلات در باشگاه شاهین بوشهر وجود دارد که باید برطرف شود. ما با فرد مشکلی نداریم بلکه با عملکرد برخی افراد مشکل داریم.

عضو هیئت موسسین باشگاه شاهین بوشهر تصریح کرد: متاسفانه پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر آقایان پی کارشان می‌روند و این ما هستیم که در بوشهر باید جوابگوی مردم و هواداران شاهین باشیم. نکته جالب توجه این است که عده‌ای از همین آقایان با بی شرمی باخت‌های تیم را به گردن هیئت موسسین می‌اندازند در حالیکه در سال 1390 هیئت موسسین طی توافقی کلیه اختیاراتش را به افراشته و هیئت مدیره مربوطه واگذار کرده بود.

وی با بیان اینکه رئیس هیئت مدیره بودن افراشته در هیچ جایی به ثبت نرسیده است، اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنی مثل شکوری که با افراشته قرارداد بسته و به کمیته انضباطی شکایت کرده است، نمی‌داند که طرف حسابش چه کسی است.

رئیسی‌نژاد در خاتمه در پاسخ به این پرسش که "با وجود چنین شرایطی چرا زودتر وارد عمل نشدید و در این خصوص اقدام نکردید؟"، گفت: کوتاهی از جانب ما بود که در این خصوص دیر وارد عمل شدیم که به همین خاطر شرمنده هواداران شاهین هستیم.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...