نسخه چاپی

سریال"شهیدصیاد"زمستان كلید می‌خورد

عکس خبري -سريال"شهيدصياد"زمستان کليد مي‌خورد

حجت الاسلام سیدمحمدرضا واحدی از امضای تفاهم نامه بین گروههای مختلف سینمایی و تلویزیونی ارتش برای ساخت و تولید سریال شهید صیاد شیرازی در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد

به گزارش نما، حجت الاسلام سیدمحمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساخت و تولید سریال شهید صیاد شیرازی در سال جدید توسط ارتش به شبستان خبر داد و گفت: به مناسبت 29 فروردین و هفته ارتش نتیجه صحبت هایی که با گروههای مختلف سینمایی و تلویزیونی در ارتش و حوزه مدیریت هنری خودمان درخصوص سریال فاخر صیاد شیرازی داشتیم را فردا طی جلسه ای جمع بندی نهایی می کنیم.


حجت الاسلام واحدی ادامه داد: انشاءالله بین تیمهایی که در مورد سریال شهید صیاد شیریازی با ما مذاکره کردند و برنامه ها و نوع کارهایشان را ارایه دادند، فردا تفاهم نامه ای منعقد می کنیم.


وی با بیان اینکه کلید تولید سریال صیاد شیرازی را در زمستان امسال می زنیم، عنوان کرد: به منظور آغاز مرحله تحقیق، پژوهش و نگارش فیلم نامه، علی رغم اینکه عجله ای نداریم و نمی خواهیم کیفیت کار فدای سرعت شود، در نظر داریم زمستان امسال کلید تولید مجموعه شهید صیاد شیرازی را بزنیم.


معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد اینکه آیا بنیاد شهید و امور ایثارگران در تولید سریال شهید صیاد شیرازی با ارتش همکاری می کند یا خیر؟ اظهار داشت: فعلاً در مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه هستیم و اقدامی برای همکاری با سازمانها از جمله بنیاد شهید انجام ندادیم.


وی که کتاب هایی همچون "چقدر فاصله"، "حاملان نور"، "لب گزه"، "بوی خون"، "بانوی ناشناخته"، و " سرداری بزرگ و سربداری کوچک" را تالیف کرده است، خاطرنشان کرد: قطعاً برای تولید یک اثر فاخر ملی که بیش از 25 قسمت است، نیاز به همکاری و حمایت های عوامل ذیربط، ارکان ها و نهادهای فرهنگی و غیرفرهنگی هستیم.


حجت الاسلام واحدی با بیان اینکه معرفی و شناسایی شهدای شاخص که می توانند برای نسل جوان الگو باشند نیاز به یک عزم ملی دارد، بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما در ساخت مجموعه شهید صیاد شیرازی کمک می کنند اما چون ما هنوز در مرحله تحقیق، پژوهش و تدوین فیلم نامه هستیم، تقاضای کمک خود را مطرح نکردیم.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...