نسخه چاپی

من و رئیس مجلس هر دو فراماسونیم!+ سند

پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی با انتشار تعدادی از اسناد از ساواک درخصوص عضویت سران حکومت پهلوی در لژهای فراماسونری و آگاهی محمدرضا شاه از این موضوع عنوان کرد: جعفر شریف امامی، یكی از چاكران دربار همایونی در دوران سلطنت محمدرضا پهلوی بود كه 15 سال بر مسند ریاست مجلس سنا تكیه زده بود.

وی در این دوران، 2 دوره به عنوان نخست وزیر برگزیده شد كه یك بار آن در بحبوحه انقلاب اسلامی ایران بود. واقعه کشتار فجیع 17 شهریور سال 57 در زمان نخست وزیری وی به وقوع پیوست. شریف امامی یكی از اعضای فعال فراماسونری در ایران بود كه توانست عنوان استاد اعظم را در این تشكیلات اخذ كند و نیز به ریاست لژ فراماسون‌های ایران برسد.

20120414170321cgb-1964 009.JPG



متن سند: روز 13 / 2 / 48 دكتر منوچهر اقبال رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شركت ملی نفت دكتر صدر نماینده مجلس شورای ملی و عضو حزب پان ایرانیست را احضار و اظهار داشته در مسافرتی كه به همراه آقای نخست وزیر به اروپا می رفته آقای نخست وزیر گفته است حزب پان ایرانیست در اروپا نشریه مخصوصی علیه فراماسونرهای ایران منتشر و نسبت به آنها فحاشی كرده است. در حالی كه فعالیت فراماسونری در ایران با اجازه شاهنشاه صورت می گیرد و با اینكه رایین در كتاب خود نامی از من نبرده ولی من صریحا می گویم 17 سال است فراماسونرم و در زمان نخست وزیری نیز فراماسون بودم و هیچ ابایی ندارم از اینكه صریحا این مطلب را بیان دارم. دكتر اقبال افزوده نه تنها من بلكه شریف امامی رییس مجلس سنا، عبدالله ریاضی رییس مجلس شورای ملی و بسیاری دیگر از مقامات مملكتی عضو سازمان فراماسونری می باشیم و عضویت ما در این تشكیلات با اجازه شاهنشاه آریا مهر صورت می گیرد.

شان استون که چندی پیش با حضور در ایران به دین اسلام گرویده بود، در مصاحبه‌ای به نحوه نفوذ ایلومناتی یا همان فراماسونری در دولت آمریکا و اهداف جهانی این گروه اشاره کرد.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...