نسخه چاپی

جوابیه تند دایی به مایلی كهن؛ من در مسلمانی این آقا شك دارم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «رنگ مهر مدرك مربیگری مایلی كهن از مدرك من آبی تر و پررنگ تر نیست.»

به گزارش نما ،دعواي محمد مايلي كهن، پاي محمد دايي، برادر علي دايي را هم به ماجرا باز كرد. جايي كه مايلي كهن گفته بود، برادر دايي، دست چپ و راست خود را نمي شناسد اما 300 ميليون از پرسپوليس پول مي گيرد.



محمد دايي اما بعد از چند روز سكوت در جواب به مايلي كهن مي گويد: «مايلي كهن اين حرف ها را زده اما به وقتش بايد بيايد دادگاه و جواب بدهد. آنجا دست چپ و راستم را نشانش مي دهم. من از او جداگانه شكايت مي كنم. نمي شود كه هر كسي دلش خواست هر حرفي بزند. من هميشه به او احترام گذاشته ام اما اين بار از او شكايت مي كنم تا حساب كار دستش بيايد.»



در خبرها آمده بود كه محمد دايي، آغازكننده جر و بحث در اواسط نيمه اول بازي پرسپوليس- صبا بود. محمد دايي اما اين موضوع را تكذيب مي كند و مي گويد: «من آغاز كننده جر و بحث بودم؟ من كه اصلا روي نيمكت نبودم. طبقه دوم نشسته بودم، پشت جايگاه شيشه اي و همراه با پنجعلي و كريم باقري. واقعا مانده ام در اين اخبار. يعني كسي مرا نديده كه در جايگاه نشسته بودم؟ چرا اين حرف ها را در مي آورند؟ آن زماني كه بازي برگزار مي شد من در جايگاه بودم و نه نيمكت.»



دوباره از دايي مي پرسيم آيا شما بعد از بازي به سمت مايلي كهن حمله كرده ايد كه در جواب مي گويد: «نمي دانم حافظه بعضي ها چطور كار مي كند. مي گويند چرا كریم باقري به سمت مايلي كهن نرفته. وقتي كريم روي سكو مي نشيند و نه نيمكت، چطور مي تواند سمت مربي حريف برود؟ من هم هر وقت مايلي كهن را ديده ام احترام گذاشته ام اما باور كنيد من اصلا آن روز مايلي كهن را نديدم كه بخواهم حمله كنم يا اين حرف ها. نمي دانم اين اخبار را از كجا در مي آورند اما ما هم خدايي داريم.»



محمد دايي در ادامه باز هم خطاب به مايلي كهن مي گويد: «سر وقت دست چپ و راستم را نشانش مي دهم. نمي شود كه هر كس دلش خواست دهانش را باز كند و هر حرفي را بزند، آن هم بدون سند و مدرك. شخصي كه مي گويد من به اصولي پايبندم، من مسلمانم و متدين، پس نبايد بيايد و به اين و آن تهمت بزند و دروغ بگويد. شكايت من جدا از شكايت علي است. مايلي كهن بزرگترين تهمت ها را زده و در دادگاه منتظرش هستم. اگر به حرف زدن باشد من هم مي توانم حرف بزنم اما در عمل به او نشان مي دهم كه چه كسي دست چپ و راستش را نمي شناسد.»



مربي پرسپوليس صحبت هايش را اينگونه ادامه مي دهد: «مگر مي شود مايلي كهن بيايد، تهمت بزند و خيلي راحت برود. مگر مملكت قانون ندارد؟ او به دادگستري و اداره ماليات و هم بدون سند تهمت مي زند. مي گويد همه زد و بند مي كنند، آن هم بدون مدرك. متاسفانه كافر همه را به كيش خود پندارد. من در مسلماني اين آقا، با حرف هايي كه مي زند شك مي كنم. تو روز روشن مي گويد من 300 ميليون گرفته ام و علي 5 ميليارد و 100 ميليون. به مايلي كهن مي گويم اول تحقيق كن و بعد دهانت را باز كن. لطفا با حرف هايي كه مي زني به شعور مردم توهين نكن.»



مايلي كهن به مدرك مربيگري دايي هم ايراد گرفته بود. محمد دايي در اين باره مي گويد: «من مدركم را مي آورم و او هم مدركش را بياورد. مدرك مربيگري را كه من دارم او هم دارد. رنگ مهرش از مدرك من آبي تر و پررنگ تر هم نيست.»


۱۳۹۲/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...