نسخه چاپی

برنامه‌های سفر ۲ روزه لاریجانی در كرواسی

عکس خبري - برنامه‌هاي سفر ? روزه لاريجاني در کرواسي

دیدار و گفت‌وگو با رئیس‌جمهور، رئیس‌ مجلس و دیدار با مفتی اعظم مسلمانان كرواسی از جمله برنامه‌های رئیس مجلس در سفر ۲ روزه به كرواسی است.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که شب گذشته وارد زاگرب شده بود مورد استقبال نایب رئیس پارلمان کرواسی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، رئیس مجلس کشورمان در اولین برنامه خود با یوسیپ لکو رئیس مجلس کرواسی دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

پس از این دیدار نتایج گفت‌وگوی دوجانبه علی لاریجانی و لکو در جمع خبرنگاران با حضور ۲رئیس مجلس تشریح خواهد شد.

لاریجانی پس از این دیدار بازدیدی از ساختمان مجلس کرواسی داشته و پس از آن به سمت حوزه اسقفی زاگرب حرکت کرده و با اسقف اعظم کرواسی دیدار خواهد کرد.

رئیس مجلس پس از این دیدار از کلیسای جامع زاگرب بازدید و سپس در ضیافت ناهار رئیس پارلمان کرواسی شرکت خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، علی لاریجانی بعدازظهر امروز به ساختمان دولت کروواسی رفته و با فنا بوسیچ معاون اول نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه و امور اروپایی کروواسی دیدار می‌کند.

برنامه دیگر رئیس مجلس در کروواسی دیدار با عزیز حسن‌اوویچ مفتی اعظم مسلمانان کرواسی بوده و پس از آن نیز بازدیدی از مرکز مسلمانان این کشور خواهد داشت.

شرکت در ضیافت شام شریف خدایی سفیر ایران در کرواسی نیز آخرین برنامه علی لاریجانی در اولین روز سفر خود به این کشور است.

بنا بر این گزارش، رئیس مجلس فردا صبح به شهر دوبرونیک می‌رود و با ایوو یوسیپوویچ رئیس جمهورکرواسی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

وی در ادامه برنامه‌های خود پس از اقامه نماز در مسجد دوبرونیک به ضیافت ناهار نایب رئیس پارلمان کرواسی خواهد رفت و پس از آن از شهر دوبرونیک و آثار تاریخی آن بازدید خواهد کرد.

۱۳۹۲/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...