نسخه چاپی

حبیب الله كاسه‌ساز خانه سینما را ترك كرد

حبیب‌الله كاسه‌ساز كه همزمان با برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی خانه‌ی سینما در خانه‌ی سینما حضور یافته بود، به درخواست نماینده‌ی سازمان سینمایی، این محل را ترك كرد.

به گزارش نما ،مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما برای بررسی اساسنامه‌ی اصلاح شده‌ی خانه سینما با حضور نمایندگانی از اصناف سینمایی برگزار شد که حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده سینما و رییس هیات مدیره‌ی خانه سینمای ایرانیان (که در دولت دهم تاسیس شد) همزمان با برپایی این نشست، در خانه‌ی سینما حضور داشت.

او دقایقی پس از آغاز مجمع و پیش از ترک خانه‌ی سینما در جمع خبرنگاران توضیح داد: این مجمع طبق توافقی که چند روز قبل صورت گرفته و قرار است به هیات مدیره‌ی خانه‌ی سینما، سه ماه فرصت داده شود تا پیگیر قانونی شدن چند صنف دیگر و نیز پیگیر برگزاری انتخابات هیات مدیره باشند، برگزار شده است.


کاسه‌ساز درباره‌ی دلیل حضور خود نیز گفت: من نماینده تهیه‌کنندگان بودم و البته با نگاه خوش‌بینانه و بدون تنش و دغدغه حضور داشتم؛ اما طبق صحبتی که با نماینده سازمان سینمایی داشتم، قرار شد برای این‌که مساله‌ای ایجاد نشود به عنوان نماینده صنف تهیه‌کنندگان در مجمع حضور پیدا نکنم.


او همچنین تاکید کرد: آن‌چه امروز در خانه سینما اتفاق می‌افتد، طبق توافقاتی است که صورت گرفته است.


۱۳۹۲/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...