نسخه چاپی

حذف شعار مرگ بر آمریكا از طرف امام خمینی دروغ محض است

امام جمعه مشهد با تاكید بر اینكه حذف شعار مرگ بر آمریكا از طرف امام خمینی (ره) دروغ محض است، گفت: یك عده جیره‌خوار و مزدور آمریكایی برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه این روز مبارک را عید قربان و عید لقاءالله می‌نامند، گفت: خداوند به بندگان خود می‌گوید تا همه چیز خود را در راه لقاءالله باید بدهند تا به مقام دلدادگی الهی برسند.
امام جمعه مشهد افزود:‌ ابراهیم خلیل‌الله مراحل آموزشی عبودیت را طی کرد و در مقام دلدادگی خداوند حاضر شد فرزندش را قربانی کند.
وی در خطبه دوم با بیان اینکه حضرت ابراهیم خلیل‌الله و موسی کلیم‌الله به عنوان مقام لقاءالله نائل شدند، گفت: این عزیزان جریان استکبارستیزی را نقطه برجسته زندگی خود قرار دادند و همه انبیای الهی محور رسالت‌شان استکبارستیزی و از بین بردن نمادهای استکبار بود.
وی با بیان اینکه‌ اصل استکبارستیزی در انقلاب اسلامی ایران یک اصل تغییرناپذیر است، خاطرنشان کرد:‌ اسلام‌ برخی افراد تشریفاتی است و در اصل لائیک هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: ‌انقلاب اسلامی در راستای انقلاب کربلا است و محور انقلاب کربلا استکبارستیزی بود و امام حسین (ع) فقط با 72 تن این جریان را تا لحظه شهادت ادامه دادند.
وی تصریح کرد: در خاطرات آقای رفسنجانی نوشته شده است در سال 63 بر حسب بعضی از مسائل به امام (ره) گفتیم مرگ بر شوروی را از صدا وسیما حذف کنند اما رسانه‌های وابسته به خودشان مرگ بر آمریکا را ضمیمه‌اش کردند.
وی افزود: یک عده جیره‌خوار و مزدور آمریکایی که در این مملکت رسانه و روزنامه چاپ می‌کنند برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند.
امام جمعه مشهد در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: مذاکره به این معنا نیست که پای از اصول برمی‌داریم و مردم ایران بزرگترین مخالف آمریکا هستند و خواهند بود.

۱۳۹۲/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...