نسخه چاپی

كتاب دوستی كردها و اسرائیل+عكس

عکس خبري -کتاب دوستي کردها و اسرائيل+عکس

در ادامە تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای گسترش روابط با منطقه كردستان عراق قرار است در آیندەای نزدیك كتابی دربارە روابط كردهای كردستان عراق در گذشتە و لزوم گسترش این مناسبات در آیندە از سوی یك نویسندە كرد زبان چاپ و منتشر شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، منبعی آگاە در وزارت فرهنگ و جوانان منطقە کردستان عراق اعلام کرد: کتاب "دوستی کردها و اسرائیل" بە قلم "مولود آفند"، برای اجازە چاپ و انتشار ، تقدیم وزارت فرهنگ و جوانان شدە است.

وی افزود: نویسندە این کتاب بە روابط کردها و رژیم صهیونیستی در طول چندین سال گذشتە اشارە کردە و بر گسترش مناسبات سیاسی و اقتصادی آنها در آیندە تاکید کردە است.

انتشار کتاب گوناگون در زمینە لزوم گسترش روابط کردهای عراق و رژیم غاصب صهیونیستی در حالی است کە چندی پیش روزنامە فرانسوی فیگارو با انتشار گزارشی اعلام کرد، سازمان جاسوسی موساد نفوذ در کردستان عراق را آغاز کرده تا با استخدام برخی افراد حاضر در این منطقه از آنها برای جاسوسی علیه ایران و انجام اقدامات خرابکارانه استفاده کند.

بر اساس این گزارش، اسرائیل با استخدام پناهندگان حاضر در منطقه کردستان از آنها برای جمع آوری اطلاعات درباره برنامه هسته ای ایران و ترور دانشمندان ایرانی استفاده می کند.

پیش از این نیز معاون وزیر کشور عراق ، شبکه های اسرائیلی را عامل اقدامات جنایتکارانه بزرگی همچون قاچاق مواد مخدر، جعل اسکناس و انتشار مجله و سی دی های غیر اخلاقی و فساد و فحشا در میان جوانان عراقی دانستە بود.

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...