نسخه چاپی

انقلاب رنگ‌ها نمی‌تواند حجاب را كمر‌نگ كند

معاون امور خانواده معاونت زنان ریاست جمهوری گفت: بیان طرح‌های حاشیه‌ای مانند انقلاب رنگ‌ها نمی‌تواند حجاب را در جامعه كمر‌نگ كند و طرح این مباحث از نظر مردم ما محكوم است.

به گزارش نما، زهرا سجادی در گفت‌و گو با خبرنگار جامعه فارس گفت: بحث حجاب موضوعی نیست که سلایق مختلف بتواند آن را تغییر دهد و هر روز به شکلی بخواهند آن را طرح کنند و یا تحت عنوان آزادی بخواهند آن را تغییر دهند و به عنوان مثال مطرح کنند که اگر چنین تغییراتی داشته باشد مطابق با آزادی افراد خواهد بود.

وی ادامه داد: موضوعات حاشیه‌ای که در مورد عفاف و حجاب مطرح می‌شود در واقع نظرات شخصی افراد است که به هیچ وجه مورد قبول نیست و اگر شخص مطرح کننده از خانواده امام(ره) و یا دیگر شخصیت‌های طراز اول باشد و بخواهد نظرات خودش را با انتساب به بزرگان جامعه بر نظرات دین تحمیل کند با مخالفت روبرو می‌شود.

سجادی اظهار داشت: طبق فرمایش امام راحل هیچ کس نمی‌تواند بعداً در خصوص صحبت‌های ایشان اظهار نظر کند و اینکه شخص مطرح کننده نوه حضرت امام باشد یا نسبتی با حضرت امام داشته باشد و با این عنوان بخواهد اصل حجاب را زیر سؤال ببرد قطعاً مردم ما زیر بار این صحبت‌ها نمی‌روند و این صحبت‌ها را محکوم می‌کنند.

معاون امور خانواده معاونت زنان ریاست جمهوری افزود: بیان طرح‌های حاشیه‌ای در مورد حجاب در حقیقت شل کردن بحث حجاب است.

سجادی افزود: اینکه یک روز با انقلاب رنگ‌ها و یک روز با نحوه پوشش سبک‌تر و بی توجهی به حریم خاص قرآنی حجاب طرد شود و بی حجابی ترویج شود، از نظر مردم ما محکوم است و نمی‌توان با این طرح‌ها حجاب را در جامعه کم‌رنگ کرد.

وی افزود: مردم ما مردم انقلاب کرده هستند و اگر گاهی اوقات عده خاصی را می‌بینیم که هنجار شکنی کرده‌اند نباید آن را به عموم جامعه نسبت داد زیرا عموم جامعه ما دینی است و حجاب را جزء افتخارات خودمان می‌دانیم و یکی از دلایلی که باعث شده است در جهان به جایگاه خوبی برسیم حجاب است.

سجادی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره خواستند مقوله زیبای حجاب را کمرنگ کنند که ره به جایی نخواهند برد.

۱۳۹۲/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...