نسخه چاپی

سنتهای غلط ازدواج را ازبین بیریم

مدیركل ورزش و جوانان قزوین ترویج سنت‌های غلط را مهم‌ترین مانع ازدواج جوانان عنوان كرد .

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن حق شناس در اختتامیه جشنواره همایش پیوندهای آسمانی با اشاره به اینکه ازدواج آسان مطابق با نیازهای فطری انسان است، گفت: متأسفانه این امر مقدس به دلیل ترویج سنت و باورهای غلط تبدیل به یکی از مهم‌ترین مشکلات جوانان شده است .

وی با بیان اینکه ازدواج آسان، به هنگام و آگاهانه ازدواجی است که طبق توصیه‌های دین اسلام شکل گرفته است، اظهار داشت: هر فردی با به‌کارگیری این سه مؤلفه می‌تواند بیشتر موانع موجود در ازدواج را برطرف کند .

وی با بیان اینکه ازدواج یکی از موضوع‌های آسان در دین اسلام است، ابراز داشت: با عمل به این دین می‌توان این امر مقدس را به راحتی در بین جوانان جامعه ترویج داد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: ازدواج در این دین طوری پایه‌ریزی شده که قشرهای مختلف جامعه در هر وضعی از شرایط اقتصادی قرار دارند می‌توانند خیلی راحت به این مهم دست یابند .

حق شناس با بیان اینکه اکنون توجه به تشریفات ازدواج موضوع پیوند زناشویی را زیر سؤال برده است، اظهار داشت: با کاهش این تشریفات می‌توان آسان‌تر این پیوندها را در بین جوانان برپا کرد .

وی ترویج سنت‌های غلط در ازدواج را از مهم‌ترین مشکلات موانع ازدواج در بین جوانان عنوان و بیان کرد: با از بین بردن این سنت‌ها و جایگزین کردن سنت‌های درست اسلامی و دینی در بین مردم می‌توان این امر مقدس را در جامعه ترویج داد .

۱۳۹۲/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...