نسخه چاپی

استعفای پرسپولیسی ها ادامه دارد!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پی تصمیم مدیرعامل این باشگاه ساز جدایی كوك كرده است.

به گزارش نما به نقل از فارس سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در پي تصميم مديرعامل اين باشگاه ساز جدايي کوک کرده است.

سعيد شيريني در خصوص کناره‌گيري رويانيان و عدم حضورش در باشگاه اظهار داشت: با وجود تلاشي که داشتم هنوز نتوانستم رويانيان را پيدا کنم اما دليل عصبانيت سردار را کاملا درک مي‌کنم.سردار رويانيان چقدر بايد براي مسائل حاشيه‌اي که از بيرون به ما تحميل مي‌شود وقت بگذارد؟ رويانيان چقدر بايد عذاب بکشد و عذاب کشيدن پرسپوليس را به خاطر بي‌عدالتي‌هاي اخير به چشم ببيند؟

شيريني ادامه داد: رويانيان چقدر بايد انرژي بگذارد و عليه مسائل پشت پرده فوتبال مصاحبه کند و به جايي نرسد؟ او خوب فهميده وقتي هم حرف بزند روزگار پرسپوليس را سياه مي‌کنند. پس به خاطر نجات پرسپوليس چنين پيام فداکارانه‌اي داده که کار هر کسي نيست.

سرپرست قرمزپوشان تاکيد کرد: در دوره‌اي از ورزش که خيلي‌ها به ميز و صندلي‌شان چسبيده‌اند رويانيان به خاطر عذابي که هواداران مي کشند چنين تصميمي گرفته و اميدوارم عزيزان هيئت مديره مثل هميشه او را حمايت کرده و پيگير احکام کميته انضباطي با جديت باشند.

شريني در پايان تصريح کرد: به شخصه مثل هميشه در کنار رويانيان هستم و با توجه به اعتمادي که به صداقت، سلامت و رفاقت سردار دارم در صورت جدايي احتمالي ايشان من هم کنار خواهم رفت.

۱۳۹۲/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...