نسخه چاپی

خلاف گفته های كفاشیان ثابت شد

عکس خبري -خلاف گفته هاي کفاشيان ثابت شد

والی زاده تاكید كرد: بر خلاف برخی خبرها ، این دیدار پشت درهای بسته برگزار نمی شود و حضور هواداران و خبرنگاران آزاد است . كی روش خیلی دوست دارد كه هواداران زیادی برای این بازی به ورزشگاه آزادی بیایند.


به گزارش نما ، تیم ملی فوتبال ایران فردا در یک بازی دوستانه غیر رسمی به مصاف تیم ملی موریتانی می رود.

خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی در گفت و گو با پانا با تائید این خبر اظهار داشت: به دلیل لغو دیدار ایران مقابل امارات، کارلوس کی روش می خواست یک بازی جایگزین شود که خوشبختانه پس از پیگیری ها توانستیم حداقل با یک تیم بازی بگذاریم که در این بین موریتانی قبول کرد.

وی افزود: فردا چهارشنبه ساعت 15:30 تیم های ملی ایران و موریتانی مقابل هم قرار می گیرند اما به دلیل این که این یک دیدار دوستانه و تدارکاتی غیر رسمی است، پخش زنده تلویزیونی ندارد و طبق توافق ، تعداد تعویض های دو تیم آزاد است.

وی تاکید کرد: بر خلاف برخی خبرها ، این دیدار پشت درهای بسته برگزار نمی شود و حضور هواداران و خبرنگاران آزاد است . کی روش خیلی دوست دارد که هواداران زیادی برای این بازی به ورزشگاه آزادی بیایند.

لازم به ذکر است که کفاشیان دیشب در برنامه نود با اعلام خبر برگزاری دیدار ایران و موریتانی از برگزاری این دیدار پشت درهای بسته به درخواست کی روش خبر داد.

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...