نسخه چاپی

كلینتون:اعتقاد من اقدام در برابر اقدام است

عکس خبري -کلينتون:اعتقاد من اقدام در برابر اقدام است

وزیر خارجه آمریكا در سخنانی در واكنش به صحبت های وزیر خارجه ایران ضمن تاكید بر ادامه فشارها بر تهران گفت: من معتقدم كه روند حل مسائل باید به شیوه اقدام در برابر اقدام باشد.

به گزارش نما به نقل از جروزالم پست، هیلاری کلینتون گفت: زمانی سنگینی تحریم‌ها و اقدامات فروکش خواهد کرد که ایران از خود جدیت نشان دهد.

کلینتون که روز گذشته در برزیل صحبت می کرد، گفت: آمریکا تحریم ها و دیگر فشارها بر ایران را ادامه خواهد داد تا ببینیم که تهران در دور بعدی مذاکرات در بغداد چه چیزی بر روی میز مذاکرات قرار خواهد داد.

کلینتون افزود: من به اقدام برابر اقدام معتقدم اما فکر کنم که زمانی می توان شاهد کاهش تحریمها باشیم که ایرانی ها جدیت خود را نشان داده و تا زمانی که ایران جدی بودن خود را نشان ندهد، فشارها باقی خواهد ماند.

کلینتون گفت: ما زمانی این یک گام را بر می داریم اما روشن است که هر روندی نیازمند انتظارات و اقدامات دو جانبه ای است و ایران هم باید نشان دهد که آمادگی جدی دارد تا به سمت برداشتن بسیاری از ابهامات موجود در فعالیت های هسته ای پیش می رود.

وی تصریح کرد: ایرانی ها باید نشان دهند که بسیار بازتر و شفاف تر هستند و در عین حال نشان دهند که گام هایی را برای پاسخگویی به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل و نگرانی های جامعه جهانی بر می دارند

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...