نسخه چاپی

ترویج برداشت مسموم از اسلام

دشمنی پایان ناپذیر با ایران

«آل سعود همچنان ایران را تهدید بزرگی می داند و فكر می كند این كشور در حال نقش بازی كردن و تلاش برای دستابی به بمب اتمی است.»

به گزارش نما به نقل از جام، با تشدید اختلافات بین کاخ سفید و آل سعود، حملات رسانه های غربی به عربستان نیز افزایش یافته است.
پایگاه اطلاع رسانی هرالد (herald) طی یادداشتی به انتقاد از سیاست های اخیر عربستان سعودی پرداخته می نویسد: «در بیش از سه دهه گذشته پادشاهی عربستان، میاردها دلار نفتی را خرج کرده تا بتواند وهابیت را که یک برداشت مسموم ضدغربی از اسلام است، گسترش دهد.»
در ادامه این گزارش آمده است: «اما حالا سعودی ها از دولت اوباما عصبانی هستند. دلایل آن هم آنگونه که یک منبع نزدیک به عربستان به رویترز گفته، عبارت است از، انفعال دربرابر جنگ داخلی سوریه و همچنین سیاست اخیر آمریکا در نزدیک شدن به ایران. این منبع افزوده است که شاهد تغییری اساسی در سیاست های آمریکا هستیم.»
هرالد، ضمن بیان اینکه "سعودی ها در نیویورک تایمز خواندند که حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، درحال اجرای سیاست بین المللی آشتی جویانه است. آن ها در وال استریت ژورنال خواندند که ایران می خواهد بن بست هسته ای را پایان دهد" تاکید می کند، آل سعود همچنان ایران را تهدید بزرگی می داند و فکر می کند این کشور در حال نقش بازی کردن و تلاش برای دستابی به بمب اتمی است.

۱۳۹۲/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...