نسخه چاپی

پرسپولیسی‌ها علیه من شعار می‌دهند ولی نمی‌گویم خط می‌گیرند

دفاع تمام قد قلعه نویی از دایی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شعار علیه علی دایی را نمی‌پسندم و معتقدم او باید رئیس AFC شود.

به گزارش نما به نقل از فارس،امير قلعه‌نويي پس از پيروزي مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌خدا را شکر پيروزي شيريني را بدست آورديم اما نبايد از اين موضوع گذشت که براي استقلال خيلي بد بود که 3 توپ به تير دروازه‌اش بخورد و در برخي دقايق عملکرد خوبي نداشته باشد، اما روي هم رفته من از بازيکنانم راضي هستم .ما در کوران مسابقات آسيايي بوديم و پس از اين مسابقات که فشار سنگيني به استقلال آورد، کار خودمان را در ليگ دنبال مي‌کنيم.

وي افزود: ما چند مشکل فني داريم که يکي از آنها به مسائل بدني برمي‌گردد، متاسفانه ما هنوز به خواسته‌هايمان براي حضور ترکيب‌مان در يک بازي نرسيديم و اصلا در طول فصل کامل نبوديم، متاسفانه بدن‌ها نيز خراب است و بايد تلاش کنيم که اين مشکل حل شود.

قلعه‌نويي ادامه داد: مشکل تاکتيکي نيز داريم،‌دو شب پيش جلسه‌اي با فتح‌الله‌زاده داشتم و درباره مسائل فني که بايد حل شود، با او گفت‌وگو کرديم.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سؤال که آيا از اين نتيجه راضي بوديد يا خير، گفت: من به فرکي هم گفتم ما نتيجه را برديم اما آنها خدا وکيلي خوب بازي کردند بايد فيلم را ببنيم و بعد درباره نقاط قوت صحبت کنيم.

وي در خصوص تغييرات در پست‌هاي مختلف گفت: من فعلا حرفي در اين باره ندارم اما مشکلاتي است که بايد براي رفع مشکلات تاکيتکي حل شود.

قلعه‌نويي درباره شعار هواداران عليه دايي نيز گفت:‌اين کار را اصلا نمي‌پسندم و همه استقلالي‌ها بدانند اصلا خوب نيست. دايي يک وجهه بين المللي دارد، من دايي را قلبا دوست دارم ما بايد کمک کنيم دايي رئيس AFC شود و او به کنفدراسيون فوتبال آسيا برود. اين موضوع اشتباه است.

وي افزود: از طرفي ديگر با اين کار تمام تمرکز و حواسمان پرت مي‌شود طوري که مجبورم به روبروي جايگاه و يا کنار جايگاه بگويم آقايان اين کار را نکنيد، آن وقت توپ به تير دروازه ما مي‌خورد و من هم اصلا حواسم به بازي نيست.

قلعه‌نويي ادامه داد: ما بايد ارزش دايي را حفظ کنيم. اين کارها يک سري چسبيده به فوتبال را خوشحال مي‌کند و از آن سوء استفاده مي‌کند. دايي يکي از بزرگان فوتبال است. من باز هم مي‌گويم کساني که اين کار را انجام مي دهند تمرکز من را هم در روي سکوها از دست مي‌دهد و حواسم پرت مي‌شود.

وي ادامه داد: به زودي با بچه‌ها و ليدرها حرف مي‌زنم و در همين جا هم از علي دايي عذرخواهي مي‌کنم اما اين را بدانيد که يک سال و نيم است عليه من پرسپوليسي‌ها شعار مي‌دهند ولي من نمي‌گويم که خط مي‌گيرند يا مسائل را به چيز ديگر ربط مي‌دهند ما بايد کاري کنيم که هواداران ما فقط تيم خود را تشويق کنند و به يکديگر احترام بگذارند، براي من مهم نيست که هواداران پرسپوليس چه شعارها و حرف‌هايي در مورد من مي‌زنند اما ما با اين موضوع برخورد مي‌کنيم چون معتقديم که بايد حرمت‌ها حفظ شود.

سرمربي استقلال در پايان در پاسخ به سؤال ديگري که شايد شما با پيروزي مقابل فولاد باعث صدرنشيني قرمزپوشان شديد، گفت: ما کارخودمان را مي‌کنيم و به اين مسائل کاري نداريم، اما پرسپوليس تيم خوبي است و رويانيان با خدمات صادقانه‌اش و اثرگذارش به اين فوتبال و پرسپوليس خدمت کرده، پرسپوليسي‌ها تيم خوبي هستند و لياقت حضور در صدر جدول را دارند.

وي افزود: پرسپوليس کادر فني و بازيکنان و مديران بسيار خوبي دارد و از طرفي ديگر مشکل مالي هم ندارند اما ما 3 بازي عقب‌افتاده داريم که اگر آنها را با پيروزي پشت سر بگذاريم زودتر از آنها به صدر جدول مي‌رسيم که انشاءالله اين اتفاق مي‌افتد.

امير قلعه نويي همچنين در جمع ديگري از خبرنگاران در بيرون از سالن نشست خبري گفت: هواداران پرسپوليس يک سال و خرده‌اي است که عليه من شعار مي‌دهند و اين شعارها نه خط دهي شده است و نه برنامه ريزي شده، با اين که اين مسايل در حيطه وظايفم نيست اما من بچه‌هاي خودمان را( ليدرها) را جمع مي‌کنم و فردا يا پس فردا با آنها صحبت مي‌کنيم و حتما با آنها برخورد خواهم کرد.

وي ادامه داد: اين درست نيست که عليه علي دايي شعار سر داده شود. دايي براي فوتبال ما زياد زحمت کشيده است و نبايد به اسطوره ها و سرمايه‌ها با اين شعارها بي احترامي شود با اين وضع بهتر است فوتبال را جمع کنيم. کار تماشاگران هر دو طرف اشتباه است و نبايد آنها جواب يکديگر را بدهند. يکسري افراد هم چسبيده به فوتبال هستند.

قلعه‌نويي تصريح کرد: من دايي را قلبا دوست دارم و در بحرين و يا هيروشيما به کليه علي دايي ضربه سنگيني زده شد اما او 70 دقيقه با همان شرايط بازي کرد و اين کار ارزشمند است و نبايد ارزش ها را به اين شکل زير سوال ببريم و اين کار غير اخلاقي است و با اين مسئله برخورد مي‌کنم.

وي در مورد شرايط استقلال هم گفت: ما دو سه مشکل داريم و بايد اين اشکالات را برطرف کنيم و بيشتر اين مشکلات هم بايد در نيم فصل برطرف شود.

۱۳۹۲/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...