نسخه چاپی

مطهری: فرصت برای استیضاح وزیر كار هست

عکس خبري -مطهري: فرصت براي استيضاح وزير کار هست

برخی استیضاح كنندگان خام شدند و فریب خوردند؛ ماجرای حكمیت زیاد مهم نبود اما مسئله پراهمیت آن است كه این افراد قول سعید مرتضوی را قبول كردند حال آنكه خودشان می گفتند به حرف این فرد اعتمادی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اخبار متناقضی درباره ادامه کار سعید مرتضوی در ریاست سازمان تامین اجتماعی وجود دارد، گفت: اگر مرتضوی بر سر کار خود حاضر شود، فرصت برای طرح دوباره استیضاح شیخ الاسلامی وجود دارد.

به گزارش خانه ملت، علی مطهری در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره عدم کناره گیری مرتضوی از ریاست سازمان تامین اجتماعی و طرح استیضاح دوباره وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: باید دید بقیه استیضاح کنندگان چه نظری در این باره دارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور که ماجرای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را پندآموز برای نمایندگان خوانده بود، افزود: اگر سعید مرتضوی بر سر کار خود حضور یافته باشد، جا دارد استیضاح شیخ الاسلامی دوباره مطرح شود، اما خبرها در این باره مختلف است؛ برخی ها می گویند ایشان بر قول خود پایبند است اما عده ای دیگر خبر می دهند که ایشان به سر کار خود رفته و مشغول به کار است، اگر خبر دوم صحیح باشد امکان استیضاح وجود دارد.

وی ادامه داد: فرصت برای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس هشتم وجود دارد چرا که بررسی بودجه ۹۱ کل کشور ظرف دو هفته تمام می شود و بعد از آن فرصت طرح استیضاح وجود دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی درباره هزینه وارد شده استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس تصریح کرد: برخی استیضاح کنندگان خام شدند و فریب خوردند؛ ماجرای حکمیت زیاد مهم نبود اما مسئله پراهمیت آن است که این افراد قول سعید مرتضوی را قبول کردند حال آنکه خودشان می گفتند به حرف این فرد اعتمادی نیست.

مطهری یادآور شد: علت طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوع رفتار و عملکرد سعید مرتضوی در مسئولیت های گذشته بود و از این رو سوال اینجاست که چطور برخی استیضاح کنندگان به قول و وعده ایشان اعتماد کردند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: بهتر بود برخی طراحان استیضاح از پیگیری طرح خود انصراف نمی دادند تا در جلسه استیضاح روشن شود که وزیر استعفای مرتضوی را می پذیرد یا خیر؟ اگر شیخ الاسلامی این کار را قبول نمی کرد، استیضاح به رأی نمایندگان گذاشته می شد.

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...