نسخه چاپی

دكتر اجازه حضور مشایخی در تئاتر را نداد

عکس خبري -دکتر اجازه حضور مشايخي در تئاتر را نداد

هنرمند پیشكسوت تئاتر و سینما گفت: در تماسی كه با دكترم داشتم او را از حضور روی صحنه مطلع كردم و ایشان مرا جدا از انجام این كار برحذر داشت و من هم برای اینكه ممكن است هنگام اجرا نتوانم نمایش را تا آخر پیش ببرم و در دید مردم جلوه بدی داشته باشد، از این تصمیم صرف نظر كردم.

به گزارش نما به نقل از مشرق، جمشید مشایخی از بازیگران باسابقه و تأثیرگذار سینماست که چندی پیش خبر حضورش بعداز 13 سال در تائتر در رسانه ها منتشر شده بود.


این هنرمند پیشکسوت به تماشا گفت: در تماسی که با دکترم داشتم او را از حضور روی صحنه مطلع کردم و ایشان مرا جدا از انجام این کار برحذر داشت و من هم برای اینکه ممکن است هنگام اجرا نتوانم نمایش را تا آخر پیش ببرم و در دید مردم جلوه بدی داشته باشد، از این تصمیم صرف نظر کردم.

جمشید مشایخی که از بازیگران باسابقه و تأثیرگذار سینما، تئاتر و تلویزیون است در بیش از 34 فیلم سینمایی همچون "کمال‌الملک" به کارگردانی زنده‌یاد علی حاتمی، "گاو" به کارگردانی داریوش مهرجویی و مجموعه‌های تلویزیونی مختلف نظیر "هزاردستان" و "ستایش" به ایفای نقش پرداخته‌است.

مشایخی در سال 78 در نمایش "شب روی سنگفرش خیس" به کارگردانی هادی مرزبان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت و این آخری تجربه بازیگری تئاتر این بازیگر برجسته ایران بود.


۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...