نسخه چاپی

چرا رییس جمهور از فعالان فتنه استفاده میكند؟

حبیبی گفت: سئوال ما از آقای رئیس جمهوری این است كه چرا در برخی از گزینش‌ها از آن دسته از اصلاح‌طلبانی استفاده می‌كنند كه یا در فتنه 88 دستی داشته‌اند و یا سكوت غیرقابل توجیهی راجع به فتنه‌گران اختیار كرده‌اند.

به گزارش نما ، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: مردم آگاه ایران در پایان برگزاری نماز جمعه هفته گذشته با برپایی راهپیمایی پاسخ اهانت آمریکا را دادند و انشاءالله همین پاسخ، کوبنده تر در راهپیمایی روز 13 آبان تکرار خواهد شد.

حبیبی با اشاره به اشغال لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام اظهار داشت: اگر 30 سال پیش دانشجویان سفارتخانه آمریکا را لانه جاسوسی اعلام کردند امروز با افشای اسناد جاسوسی آمریکا در اروپا اثبات شده که آمریکائیها حتی در جاسوسی علیه متحدان خود در اروپا شرم ندارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شنود مکالمات تلفنی رهبران اروپا و واکنش اتحادیه اروپا بیان داشت: هیچ کشوری از گستره فعالیت‌های جاسوسی آمریکا در امان نیست، ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران مشت محکمی به استکبار جهانی برای توقف فعالیتهای جاسوسی زد.

وی با یادآوری سالگرد اعتراض و افشاگری امام خمینی(ره) علیه کاپیتولاسیون گفت: امام(ره) مظهر غیرت و شرافت همه مسلمانان است. امام(ره) با نطق تاریخی خود علیه پذیرش کاپیتولاسیون پرچم استقلال و شرف ملت ما را در اهتزاز نگه داشت هر چند دشمن بیرحمانه این اقدام او را با تبعید به عراق و ترکیه پاسخ داد. متأسفانه امروز سلطه آمریکا در برخی کشورها باعث شده که قانون ظالمانه کاپیتولاسیون همچنان برقرار باشد.

حبیبی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) تصریح کرد: ملت ما به ویژه جوانان باید آرمانهای امام(ره) را حفظ کنند و نگذارند جریانهای انحرافی دوباره همانند دوره دولت اصلاحات یورش خود را به ارزشهای اعتقادی و آرمانهای الهی امام(ره) تکرار کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درج مطلبی بی اساس در روزنامه بهار در نفی ولایت ائمه اطهار را نوعی حساسیت سنجی دانست و اظهار داشت: امیدوارم کسانی که دنبال پروژه حساسیت سنجی مردم پیرامون ارزشها و اعتقادات اسلامی هستند متوجه راهی که دارند می‌روند باشند. مردم در واکنش نسبت به این مسائل با کسی شوخی ندارند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای 1+5 با تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی تصریح کرد: روشنگری برخی از اعضای تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی جای تردید باقی نمی‌گذارد که عملکرد اعضای مذاکره کننده بر اساس بسته پیشنهادی مثبت و دقیق بوده است و از هر حیث به صحت و اتقان عمل آنها اعتماد داریم. اما به طرف مقابل به ویژه نماینده گستاخ آمریکا و نیز نمایندگان فرانسه و انگلیس اعتمادی نیست موضع آنها از روی فریب کاری است و تیم مذاکره کننده باید مواظب نیرنگ های طرف مقابل باشد. باید سابقه عهدشکنی و ضدیت با نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی آنها در نظر ما همواره باشد و از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم.

حبیبی افزود: ما باید منتظر اقدامات آنها مبنی بر توقف و کاهش تحریمها باشیم تا بتوانیم به آینده مذاکرات خوشبین باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حادثه سراوان و با تاکید بر این مسئله که نفوذ نیروهای بیگانه و تروریست از آن سوی مرزها برای ضربه زدن به ایران اسلامی باید توسط وزارت امور خارجه پیگیری شود، افزود: قاچاق، ایجاد نا امنی و تفرقه افکنی در مرزهای جنوب شرقی ایران یک مجموعه اقدامات با بودجه و پشتوانه سیاسی دشمنان ایران و با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی و وحدت موجود در منطقه است.

وی افزود: در طول سال های پس از انقلاب موارد متعددی از توطئه های گوناگون از سوی دولت‌های مستکبر برای گرفتن امتیاز و فشار وجود داشته است که هیچکدام نتوانسته است در اراده ملت ایران خللی ایجاد کند و این قبیل اقدامات کور نیز که با هدف اجرای نقشه‌های شوم برخی کشورهای قدرت طلب انجام می گیرد، تاثیری در مسیر ملت ایران نخواهد داشت.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد معرفی سه وزیر پیشنهادی خاطر نشان کرد: سئوال ما از آقای رئیس جمهوری این است که چرا در برخی از گزینش‌ها از آن دسته از اصلاح‌طلبانی استفاده می‌کنند که یا در فتنه 88 دستی داشته‌اند و یا سکوت غیرقابل توجیهی راجع به فتنه‌گران اختیار کرده‌اند.

وی افزود: اگر قرار است که البته هست، کفه اصلاح‌طلبان و بخصوص کارگزاران در گزینش‌ها، کاملاً سنگین باشد، در همین اصلاح‌طلبان نیروهای واجد شرطی که با معیارهای گزینشی همین دولت هم انطباق دارند، هستند؛ چرا ایشان از این نیروها استفاده کامل نمی‌کنند و در مواردی به سراغ نیروهای اصلاح‌طلب مسأله‌دار می‌روند.

حبیبی در پایان گفت: این برای حیثیت دولت خوب نیست که از نیروهایی مسئله‌دار استفاده می‌کند اینها ممکن است در آینده مشکل ایجاد کند. همانها که در دولت اصلاحات کلید خروج از حاکمیت و سپس خروج بر حاکمیت را زدند ممکن است فرصت تدبیر و آفرینش امید را از رئیس دولت بگیرند.

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...