نسخه چاپی

انتقاد از روحانی و لاریجانی در جریان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

به گزارش نما، محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مردم اردکان در مجلس در روزنامه شرق نوشت:*با وجود سیاست‌ورزی ریاست محترم جمهوری، به منظور تعامل با مجلس و نمایندگان در عدم معرفی دکتر توفیقی و انتظار ایفای نقش موثر توسط ریاست محترم مجلس و فراکسیون متبوعش برای کسب رای اعتماد سه‌کاندیدای معرفی‌شده، وزارتخانه‌های «آموزش‌وپرورش»، «علوم، تحقیقات و فناوری» و «ورزش‌وجوانان» باز هم شاهد بودیم که هیچ اقدام رسمی در این خصوص انجام نگرفت و موضعی اعلام نشد.
*(از دلایل رای نیاوردن وزیر ورزش) عدم باور دولت به نیاز به‌کار تشکیلاتی در مجلس است . دولت باید در سایه ارج‌نهادن به زحمات نمایندگانی که به منزله «السابقون السابقون» در دوران غربت و سختی مرعوب قدرت نشدند و بر فکر و ایده خویش در دفاع از حقوق مردم پای فشردند، نسبت به جذب و جلب نمایندگانی که در سر سودای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها و اعتلای ایران عزیز را دارند بکوشد تا بتواند اهداف خویش را محقق سازد.
*ای کاش رییس‌جمهور محترم بنا به تقاضای برخی نمایندگان و همکاران در جلسه نوبت عصر مجلس نیز حضور می‌یافتند و برخی شبهات را از موضع یک عالم دینی و سیاستمدار مجرب پاسخ می‌گفتند و هم احساس احترام نمایندگان را برمی‌انگیختند.

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...