نسخه چاپی

هیئت منصفه مطبوعات باید با روزنامه بهار جدی‌تر برخورد كند

سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس خواستار برخورد جدی‌تر هیئت منصفه مطبوعات با روزنامه بهار شد و گفت كه وزارت ارشاد باید برای مقابله با هنجارشنكی‌ها اقدام لازم را اتخاذ كند.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم کرگان در مجلس با اشاره به یادداشت توهین آمیز خطاب به امیرالمومنین علی (ع) منتشر شده در روزنامه بهار، افزود: این گونه اقدامات که در چند وقت اخیر از نقل و قول‌های مختلف از امام راحل گرفته تا رسیدن به نشر مقالاتی همچون روزنامه بهار، نشان می‌دهد که این افراد سعی دارندحساسیت افکار عمومی ارزشیابی کنند.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران بر روی اعتقادات از جمله مسائل دینی خود سرسخت هستند و هیچ گاه یک قدم عقب نمی‌کشند به همین علت باید تمام مسئولان و اهالی مطبوعات آگاه باشند که مطالبی را به چاپ برسانند که مطابق با موازین دینی و اسلامی ما باشد.

نماینده مردم گرگان در مجلس با بیان اینکه هیئت منصفه مطبوعات باید با روزنامه بهار جدی‌تر برخورد کند،گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در پاسخ به این هنجارشکنی تدابیر لازم را اتخاذ کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان، خاطرنشان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید این گونه روزنامه‌ها را متقاعد کند که اگر خط قرمز دینی و مذهبی ما را رعایت نکنند، قفلی بزرگی بر کرکره مطبوعات آنها زده خواهد شد.

۱۳۹۲/۸/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...