نسخه چاپی

از شال بنفش آقای مجری تا تشویق ویژه رئیس‌جمهور از سوی بانوان

چهارمین كنگره خانه كشاورز كه صبح امروز با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، با حاشیه‌های جالبی روبرو بود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ چهارمین کنگره خانه کشاورز در حالی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان برگزار شد که حاشیه‌های جالبی را به همراه داشت.

در ابتدای این مراسم، عیسی کلانتری به عنوان دبیر اجرایی خانه کشاورز با تشکر از حضور رئیس‌جمهور در این کنگره، به این موضوع اشاره کرد که در اولین دوره این کنگره محمدخاتمی رئیس جمهور اسبق حضور داشت و امروز خوشحال هستیم که در چهارمین دوره آن میزبان دکتر روحانی رئیس دولت تدبیر و امید هستیم.

کلانتری در این مراسم از دکتر روحانی استقبال ویژه‌ای کرد چرا که به‌زعم او مسئولان دولتی و رئیس‌جمهور سابق به این دلیل در دوره‌های دوم و سوم این کنگره حضور نیافتند که الزامی برای حمایت از تشکل‌های غیردولتی نمی‌دیدند.

عیسی کلانتری با انتقاد از دولت‌های گذشته به این موضوع اشاره کرد که دولت‌های قبلی تشکل‌های غیردولتی را "جاسوسان غرب و نمایندگان آنها" خطاب می‌کردند!

حضور مجری این کنگره با شال بنفش به‌عنوان رنگ انتخاباتی دکتر حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری از نکات بسیار مهمی بود که توجه بسیاری از حضار را به خود جلب کرد.

مجری این کنگره با قرائت شعری در وصف دکتر روحانی، خطاب به حضار گفت: به سلامتی خدمتگزاران کف بزنید و صلواتی بفرستید!

در این مراسم، رئیس‌جمهور با اهدای لوح از یوسف قریب، محمدحسین جزیره‌ای، جلال کمالی، غلامعلی سلیمانی، سیدمحمد جعفری، عبدالرضا میربلوک و مرتضی حقوقی به عنوان فعالان کشاورزی تقدیر کرد.

رئیس‌جمهور کشورمان در هنگام اهدای لوح به فعالان کشاورزی با بیان اینکه کاش در میان این عزیزان یکی دو نفر از آنان از بانوان کشاورز فعال بودند، انتقاد خود را به تنها تقدیر کردن از آقایان این حوزه کاری عنوان کرد که این موضوع با تشویق بانوان حاضر در جمع همراه شد.

سخنان رئیس‌جمهور درباره کشاورزی و اهداف و برنامه‌هایی که دولت در این راستا دارد، باعث شد که برخی از حضار با سردادن شعار "روحانی متشکریم" علاقمندی خود را نسبت به سخنان رئیس‌جمهور اعلام کنند.

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...