نسخه چاپی

بیغش: 10 نماینده مجلس هشتم پرونده دارند

عکس خبري -بيغش: 10 نماينده مجلس هشتم پرونده دارند

نماینده شازند در مجلس گفت: مجلسی كه تا كنون مشخص شده 10نفر از نمایندگان آن در فساد اقتصادی بزرگ اخیر دست داشته اند عصاره فضائل ملت نیست.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمود احمدی بیغش نماینده شازند در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یکی از طراحان طرح اصلاح سئوال از رئیس جمهور که مجلس را عصاره فضائل ملت نامیده بود، گفت: وقتی نمایندگان استناد به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مجلس عصاره فضائل ملت است می کنند باید توجه داشته باشند که منظور امام (ره) مجلسی است که مدرس در راس آن است.

وی تاکید کرد: وقتی مشخص شده 10 نفر از نمایندگان فعلی به پرونده فساد بزرگ اقتصادی وصل بودند و در قوه قضائیه پرونده دارند این مجلس عصاره فضائل ملت نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، بیغش در جلسه چهارشنبه گذشته مجلس و در جریان از دستور کار خارج شدن استیضاح وزیر کار، با یادآوری ماجرای چک های پنج میلیونی مشهور دولت به برخی نماینگان، تلویحا استیضاح کنندگان وزیر کار را به دریافت رشوه از دولت متهم کرد.

محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس هشتم به دلیل رد صلاحیت توسط شورای نگهبان قانون اساسی موفق به حضور در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی نشد.

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...