نسخه چاپی

امیدوارم بتوانم پاسخگوی مطالبات فرهنگیان باشم

پیام تشكر فانی از نمایندگان مجلس

در پیام تشكر علی اصغر فانی از نمایندگان مجلس آمده است: امیدوارم كه خداوند بزرگ و خالق منان مرا یاری نماید و لحظه ای مرا به خود وانگذارد تا بتوانم پاسخگوی مطالبات برحق و هویت آفرین معلمان و فرهنگیان عزیز باشم.

به گزارش نما، در پی ابراز حسن اعتماد، رأی قاطع و پرشمار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش پیام تقدیر و تشکری خطاب به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مردم شهید پرور ایران سرفراز صادر کرد.

در این پیام آمده است: در آستانه توفیقی مجدد برای خدمتگزاری بیشتر و موثرتر به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی، خداوند بزرگ را شاکرم و از اعطای این مسئولیت سنگین به معلمی که به عشق تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم زندگی خود را وقف خدمت به آینده سازان ایران اسلامی کرده است، خالق منان، مهربان و قادر را سپاسگزارم.

اینک که در سایه اعتماد مسئولیت آفرین نمایندگان شریف ملت، توفیق لبیکی دیگر به پیام جاویدان معمار بزرگ انقلاب اسلامی، خمینی کبیر(ره) برای خدمت بی منت و صادقانه به ملت عزیز ایران اسلامی، به من عطا شده است، برای روح پرفتوح آن بزرگمرد شجاع و تحول آفرین علو درجات را در بهشت برین آرزومندم و امید دارم که در پناه عنایات و راهنمایی های مشفقانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بتوانم پاسخگوی این اعتماد غرور آفرین بوده و سعادت و توفیق حفظ این نشان افتخارآفرین اهدایی از سوی ملت شهید پرور را داشته باشم.

یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و همه عزیزان شهید و شاهد در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی، خصوصاً معلمان و دانش آموزان شهید را گرامی می دارم و امیدوارم بتوانم رهروی صادق برای ادامه راه آن شهیدان با یاری ملت بزرگ ایران اسلامی باشم.

در ادامه این پیام آمده است: نقش بی بدیل نمایندگان شریف مجلس شورای اسلامی در همراهی، همدلی و همگامی با دولت تدبیر و امید در ماه های آغازین دولت یازدهم، نشان از درایت، مسئولیت شناسی و تعهد آنان به شرافت نشان بزرگ نمایندگی ملت قهرمان ایران دارد؛ همچنین از حسن اعتماد، همدلی، راهنمایی و بزرگ منشی هیئت محترم دولت و شخص ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر حسن روحانی، به عنوان سکاندار کشتی قوه مجریه که با معرفی اینجانب به عنوان وزیر بزرگترین و اثرگذارترین وزارتخانه دولت زمینه ای مناسب برای عرضه خدماتی بیشتر را فراهم آورده اند، سپاسگزارم.

جامعه بزرگ فرهنگیان، معلمان عزیز، معاونان، مدیران، مشاوران و همراهانم در وزارت آموزش و پرورش سهمی بزرگ در اعطای این نشان افتخار و خدمت دارند که بر خود فرض می دانم، در عمل و در صحنه خدمت و تلاش صادقانه، بی وقفه پاسخگوی محبت های بی دریغ آنان باشم.

به گزارش خبرآنلاین، در خاتمه این پیام آمده است: به عنوان خدمتگزاری که کسوت معلمی را بالاترین افتخار و توفیق خدمت در این فضای معنوی را ارزشمندترین هدیه الهی می داند، بر خود فرض می دانم که امانتدار شایسته و صادقی برای حفظ این گوهر ارزشمند باشم و امیدوارم که خداوند بزرگ و خالق منان نیز مرا یاری نماید و لحظه ای مرا به خود وانگذارد تا بتوانم پاسخگوی مطالبات برحق و هویت آفرین معلمان و فرهنگیان عزیز باشم.

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...