نسخه چاپی

مشكل ما، خارجی نیست، از داخل است

مدیر عامل شركت واگن‌ سازی تهران، درباره وضع تامین اعتبار واگن‌ های جدید متروی تهران، گفت: مشكل تامین قطعات خارجی نداریم و همه اجناس خارجی مورد نیاز شركت، آماده است.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، شاملو، مدیر عامل شرکت واگن‌ سازی تهران گفت: مشکل عمده شرکت، در زمینه قطعات داخلی است و به علت داشتن بدهی به قطعه‌ سازان داخلی، در تامین قطعات ساخت داخل، با مشکل رو به رو شده‌ ایم.

وی درباره مشکلات مالی شرکت و تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان هم افزود: شرکت، مشکلات مالی دارد، اما تاخیر در پرداخت حقوق، فقط برای یک ماه وجود داشت که این اتفاق نیز حدود پنج ماه پیش رخ داد؛ اما در حال حاضر هیچ بدهی در حقوق کارکنان نداریم.

وی تاکید کرد: از میان دیگر کلان‌ شهر‌هایی که خطوط مترو برای آنها در نظر گرفته شده است، فقط استان خراسان رضوی برای تامین واگن‌ های خط دو مشهد با شرکت واگن‌ سازی تهران قرارداد منعقد کرده است و فعلا صحبتی برای عقد قرارداد جدید نداشته‌ ایم.

شاملو ابراز امیدواری کرد، با اختصاص اعتبار بیشتر به شرکت واگن‌ سازی تهران، بتوانند بدهی پیشین خود به قطعه‌ سازان بابت جنس‌ های قبلی را بپردازند و قطعاتی که در حال حاضر مورد نیاز است، تامین و پیشرفت مورد نظر در تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز خطوط مترو تهران حاصل شود.

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...