نسخه چاپی

نشست روسها با مخالفان سوری

عملیات گسترده ارتش سوریه در غرب حرم حضرت زینب(س)، جنایت تروریست ها در استان حمص و مذاكره روسها با مخالفان سوری در سه شنبه آینده در ژنو از مهمترین اخبار سوریه محسوب می شود.

به گزارش نما، مهر به نقل از پایگاه دام پرس نوشت: منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه در عملیاتی در حومه لاذقیه تعدادی از تروریستها از جمله معتصم بالله با تابعیت چچنی را به هلاکت رساند و ادوات آنها را منهدم کرد.

این منابع افزودند: ارتش سوریه در روستای بیت سخطه،بیت ابلق و السودا و مرج خوخه در حومه شمالی لاذقیه نیز مراکز تجمع تروریستها را هدف قرار داد.

منابع سوری گزارش دادند: در منطقه الرفه در حومه حماه گروههای تروریستی بر سر اموال دزدی به جان یکدیگر افتادند که تعدادی از آنها کشته و زخمی شدند که از جمله آنها احمد الداغو،مسعود الداغو و حسین السمره است.

منابع سوری در استان حمص از جنایت تروریستها در منطقه ای در حومه تلکلخ خبر دادند و افزودند: تروریستها با ورود به منزل یکی از افسران سرهنگ فتحی مامیش وی و همسرش الهام جردی و فرزندانش علاء و هنادی مامیش را کشتند.

در حومه دمشق نیز ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از تروریستها را در حرستا به هلاکت رساندند.

شبکه المنار نیز اعلام کرد: ارتش سوری عملیات گسترده ای را در مناطق غزاله، سبینه الکبری و سبینه الصغری در غرب حرم حضرت زینب(س) آغاز کرده اند.

شبکه المیادین نیز اعلام کرد: واحدهای مردمی کردی بر منطقه الزیاره در نزدیکی عفرین در حومه شمال حلب مسلط شدند.

از سوی دیگر شبکه روسیاالیوم به نقل از گنادی گاتیلوف معاون وزیر خارجه روسیه از مذاکره روسها با مخالفان سوری در حاشیه نشست آمریکا با روسیه در سه شنبه آینده در ژنو خبر داد.

۱۳۹۲/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...