نسخه چاپی

شرط استقلال برای معاوضه هافبك تیمش با مهاجم سپاهان

عکس خبري -شرط استقلال براي معاوضه هافبك تيمش با مهاجم سپاهان

استقلال برای صدور رضایتنامه ساموئل شرط گذاشته كه افشین را بدهید و پول هم نخواهید.

به گزارش نما، حوالي ظهر ديروز خبري پيرامون اينكه استقلال از معاوضه ساموئل با آرش افشين منصرف شده روي خروجي برخي سايت‌ها آمد در حالي كه همچنان احتمال انجام اين معاوضه وجود دارد.
گفته شده استقلال خواهان حفظ جي لويد ساموئل است و حتي از قول امير قلعه نويي هم مطالبي پيرامون حفظ اين بازيكن عنوان شده. در اينكه قلعه‌نويي به توانايي‌هاي ساموئل اعتقاد دارد شكي نيست اما حقيقت ماجرا اين است كه استقلالي‌ها بدشان نمي‌آيد با صدور رضايتنامه ساموئل بازيكن مورد نظرشان را جذب كنند. يكي از اين بازيكنان آرش افشين است.
از طرفي سپاهاني‌ها نيز براي ترميم خط مياني خود سخت خواهان ساموئل هستند و استقلالي‌ها نيز از اين موضوع بو برده‌اند و سعي مي‌كنند ساده اين بازيكن را از دست ندهند.
در مذاكراتي كه باشگاه استقلال با باشگاه سپاهان داشته طرف اصفهاني پيشنهاد كرده استقلال براي جذب آرش افشين علاوه بر صدور رضايتنامه ساموئل، مبلغ ۲۰۰ ميليون تومان را هم پرداخت كند اما استقلالي‌ها موافق اين جور معاوضه نابرابر نيستند و به همين دليل روز گذشته اعلام كردند ساموئلي را كه خواهان كم ندارد مي‌خواهند اما پرونده اين انتقال همچنان باز است.
استقلالي‌ها منتظرند تا باشگاه سپاهان معاوضه آرش افشين و ساموئل را بدون دريافت مبلغي انجام دهند. اگر باشگاه سپاهان از خيرآن ۲۰۰ ميليون تومان بگذرد آنگاه استقلالي‌ها نيز حاضر مي‌شوند يكي از اركان خط مياني شان را كه عملكرد خوبي هم داشته به سپاهان بدهند و آرش افشين را از آنها بگيرند.
طي روزهاي آتي تكليف اين جابجايي پرسروصدا مشخص مي‌شود. بدون شك اگر ساموئل به سپاهان برود و افشين در استقلال ديده شود بزرگترين جابجايي نيم فصل رقم خواهد خورد.

۱۳۹۲/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...