نسخه چاپی

استعفای دسته جمعی در دانشگاه آزاد

۱۱ تن از اعضای تشكل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد با ارسال نامه سرگشاده‌ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی، استعفای دسته‌جمعی كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، 11 تن از استعفا دهندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد نامه سرگشاده‌ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشتند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

سلام علیکم؛

همان‌طور که مستحضرید، بعداز برکناری رئیس دانشگاه آزاداسلامی به وسیله هیئت‌امنای محترم و حضور آقای حمید میرزاده به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه که موضوعی غیرمنتظره و کاملا سیاسی بود.

سوالات ذیل جهت بهره‌برداری تقدیم می‌گردد:

1- چگونه می‌شود، مدیریت اسبق دانشگاه آزاد اسلامی دارای دوره مدیریت 30 ساله باشد و بعد از تغییرات کاملا پیچیده سیاسی این دانشگاه، رئیس سابق فقط 18 ماه در مدیریت این دانشگاه قرار گرفت؟! و برای اقناع افکارعمومی این‌گونه مساله مطرح می‌شود، به خاطر اینکه فضای سیاسی جامعه تغییر کرده، رئیس دانشگاه هم باید تغییر کند!!

2- شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیا تاکنون باز خورد مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی را از بدنه این دانشگاه که همان دانشجویان، اساتید و کارمندان می‌باشند نظرسنجی کرده است؟!

3- آقای حمید میرزاده که قریب 50 روز است، سکان عزل‌ها و نصب‌ها و جابجایی مدیران متعهد و انقلابی را دراین دانشگاه بدست گرفته، آیا قرار است، نسبت به حذف مدیران ولایی که از رویش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که از آن جمله می‌توان به برکناری مدیریت تشکل‌های اسلامی-سیاسی این دانشگاه اشاره کرد، ادامه دهد؟

4- آیا هیئت‌امنای محترم دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد، از ابزار نظارتی در امور جاری دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند گردد؟

5- سوال مهمتر این است که چرا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از افراد منتسب و یا نزدیک به اعضای شورای محترم عالی انقلاب فرهنگی در پست‌های مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی بهره می‌گیرد. آیا دلیل آن فقط کسب رأی از شورای انقلاب فرهنگی است؟

6- چرا در آستانه 13 آبان، روز ملی مبازه با استکبار که سه واقعه مهم تاریخی در آن می‌باشد، هیچ‌گونه بیانیه‌ای از سوی مدیران این دانشگاه به مناسبت این روز صادر نگردید؟!

7- در پایان به منظور اعتراض به عملکرد سرپرست دانشگاه آزاداسلامی، ما نمایندگان هیات نظارت در تشکل‌های دانشجویی ذیل از سمت خود برکناری کرده تا مرحمی باشد به زخم دل فرزندان انقلابی و ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

والعاقبه للمتقین

1- نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی واحد تهران‌شمال

2- نماینده دانشگاه در هیئت نظارت تشکل‌های اسلامی سیاسی استان البرز

3- نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی واحد شهر ری

4- نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی واحدهای شهر قدس و شهریار

5- نماینده دانشگاه در هیئت نظارت تشکل‌های اسلامی سیاسی استان آذربایجان‌غربی

6- نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی واحد اسلامشهر

7- نماینده دانشگاه در هیئت نظارت تشکل‌های اسلامی سیاسی استان سمنان

8- نماینده دانشگاه در هیئت نظارت تشکل‌های اسلامی سیاسی استان همدان

9- نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی واحد تهران‌پزشکی

10- نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی واحدهای ورامین و قیام‌دشت

11- نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی واحد تهران‌مرکز
نام:

۱۳۹۲/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...