نسخه چاپی

باران در راه تهران !

امروز نفوذ جبهه هوای سرد در غرب، شمال غرب، و بتدریج از بعدازظهر در سواحل غربی خزر، دامنه های البرز و دامنه های مركزی زاگرس سبب بارش باران، وزش باد، گاهی رعد و برق و در نقاط سردسیر بارش برف می گردد.

به گزارش نما به نقل از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه 17 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره های هواشناسی سامانه بارشی در حال ورود به کشور است و امروز این سامانه تقویت شده و در مناطق غرب، شمال غرب، و بتدریج از بعدازظهر در سواحل غربی خزر، دامنه های البرز و دامنه های مرکزی زاگرس سبب بارش باران، وزش باد، گاهی رعد و برق و در نقاط سردسیر بارش برف می گردد.

براساس این گزارش، از اواخر امروز و طی فردا با نفوذ هوای سرد به نوار شمالی کشور، ضمن کاهش دما در این مناطق تشدید بارش در سواحل دریای خزر و استان اردبیل رخ خواهد داد.

شایان ذکر است، دریای خزر نیز فردا مواج است و هم چنین شدت بارش ها طی امروز و فردا در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و کردستان است و این سامانه روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده، در جنوب غرب و جنوب و مرکز نیز فعال خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و در پاره ای نقاط بارش باران پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 21 درجه و در کمترین حالت به 10 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 14 درجه بالای صفر است.

۱۳۹۲/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...