نسخه چاپی

دور دوم انتخابات تهران با دور اول متفاوت خواهد بود

نماینده مردم تهران می گوید هنوز نمی توان درباره آرایش سیاسی مجلس نهم به طور قطعی صحبت كرد .

اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص پیش بینی اش از وضعیت اصولگرایان در مجلس نهم، گفت: اظهار نظر در این زمینه را باید بعد از انتخابات مرحله دوم انجام داد، اما در کلان قضیه تنوع سلایق اصولگرایان در مجلس نهم بیشتر خواهد بود.
وی با بیان اینکه در مجلس نهم فراکسیون اصولگرایان شکل خواهد گرفت و در زیر مجموعه آن فراکسیون های مختلف شکل خواهد گرفت و مجلس رقابت اصولگرایانه را تجربه خواهد کرد افزود: همچنان که در این انتخابات دور نهم مجلس رقابت در بین اصولگرایان بود.
بادامچیان گفت: من فکر می کنم در مجلس نهم اگر تدبیر شود ، افکار و نقطه نظرات بهتر از مجلس هشتم خواهد بود.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به اینکه فکر می کنید جبهه پایداری همچون انتخابات در مجلس نهم هم حساب خود را از اصولگرایان جدا کند و فراکسیونی مستقل تشکیل خواهد داد، گفت: نمی دانم. این موضوع در اختیار خود دوستان است ولی مگر در مجلس هشتم این مجموعه که ابتدا به عنوان رایحه خوش خدمت و در ادامه با عنوان فراکسیون انقلاب اسلامی ،فعالیت کرد چقدر نفوذ داشت؟
وی با اشاره به نتایج دور اول انتخابات مجلس نهم در تهران، افزود: در مرحله اول یک نفر از این مجموعه رای آورد و در مقابل دو سر فهرست جبهه متحد رای مردم را کسب کردند. و دو نفر بعدی هم مشترک بودند.بنابراین موفقیت بیشتر جبهه پایداری از کجاست؟
بادامچیان با بیان اینکه نتایج دور دوم انتخابات مشخص نیست، افزود: معتقدم در دور بعدی آرا مثل دور اول انتخابات نخواهد بود و رای آوری در این دور متفاوت است.
وی که معتقد است تفاوت اصولگرایان در تصمیم گیری ها در مجلس نهم بیشتر خواهد بود، پیش بینی کرد اصولگرایان جنگ و جدال و بد اخلاقی نخواهند داشت مگر یک گروه بد اخلاقی پیدا شود که بخواهد بد اخلاقی کند.

۱۳۹۱/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...