نسخه چاپی

سایت من و تو تعطیل شد!

عکس خبري -سايت من و تو تعطيل شد!

به دنبال افشای اسرار پشت پرده شبكه من و تو در وب سایت شخصی یكی از مجریان این شبكه و اعتراض گسترده مخاطبین، عوامل این شبكه در راستای فرار از پاسخگویی به مخاطبین مجبور شدند تا چند روز سایت شبكه من و تو را مسدود كنند.

به گزارش جام نیوز، عوامل شبکه من و تو به دنبال افشای اسرار پشت پرده این شبکه توسط یکی از مجریان باسابقه شان ترجیح دادند برای فرار از پاسخگویی به بینندگان برای مدتی – تا آب ها از آسیاب بیافتد- سایت شبکه من و تو را مسدود کنند.
گفتنی است رها اعتمادی، یکی از مهمترین و معروف ترین مجریان شبکه من و تو که از ابتدای تاسیس شبکه در آن حضور داشته، مدتی پیش با مدیران من و تو بر سر مسائل مختلف اعم از تهیه برنامه، سانسور در شبکه و مسائل مالی اختلاف پیدا کرد. این اختلاف تا آنجایی پیش رفت که وی در وب شخصی اش برخی مسائل محرمانه شبکه اش را فاش نمود. رها اعتمادی در جدیدترین آگهی استخدام شبکه من و تو، سه شرط اصلی برای پذیرفته شدن به عنوان مجری در این شبکه را: اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائیت، مخالفت با جمهوری اسلامی ایران و در اختیارقرارگرفتن نوع پوشش مجریان زن با مدیریت شبکه عنوان کرده بود.
شایان ذکر است تنها راه ارتباطی مخاطبین شبکه من و تو برای اعتراض یا پیشنهاد درباره برنامه ها، وب سایت، وب شخصی عوامل، فیس بوک، ایمیل و تماس پیام گیر این شبکه می باشد.

۱۳۹۱/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...