نسخه چاپی

حكم قاتل شهید نیروی انتظامی اجرا شد

روز گذشته حكم اعدام یكی از اشراری كه چهار سال پیش در پی یك عملیات تعقیب و گریز مبادرت به قتل یكی از افراد نیروی انتظامی به نام ' شهید شهرام رضایی ' كرده بود در زندان مركزی اصفهان اجرا ‌شد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، شهید شهرام رضایی چهار سال پیش در پی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر با رگبار گلوله اشرار به شهادت رسید.
غلامرضا رضایی، پدر شهید شهرام رضایی در مورد جزئیات حادثه شهادت این شهید نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حدود چهار سال پیش در سال 88 و تقریباً در چنین روزی ساعت 6.45 دقیقه صبح 25 آبان سال 88، شهید شهرام رضایی که عضو یگان امداد فریدن بود، در حال گشت‌زنی در کمربندی داران متوجه متواری شدن یک دستگاه سمند نقره‌ای از سمت الیگودرز به اصفهان شد و سپس به تعقیب این خودرو مشکوک پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: با دستور فرماندهی انتظامی تعقیب و گریز ادامه و به خودرو فرمان ایست داده می‌شود.
پدر شهید رضایی تصریح کرد: این خودروی یگان که پنج نفر سرنشین داشته است، بر طبق تعهد خود به تعقیب و گریز ادامه می‌دهد تا در نهایت سمند نقره‌ای مورد نظر در محل پل زیر گذر داران واژگون شده و خودروی قاتل در آن مسیر در حالی که نور بالای خودرو را روشن کرده بوده، متوقف می‌شود و در همین حال شهید رضایی پیاده شده و فکر می‌کند فرد متواری فوت کرده که ناگهان قاتل با اسلحه کلاشینکف به سمت وی تیراندازی می‌کند.
رضایی با بیان اینکه 16 تا 17 گلوله این قاتل شلیک می‌کند که یک گلوله آن به سر شهید رضایی اصابت و شهید می‌شود، گفت: بقیه سرنشینان خودروی یگان حالت پناه می‌گیرند که قاتل شروع به تک تیر به سمت ماموران کرده و سریع متواری می‌شود.
وی اضافه کرد: پس از این واقعه چرخ بال نیروی ناجا با یگان ویژه به محل اعزام شدند و پس از طی 48 ساعت گشت‌زنی قاتل متواری و سپس در پشت یک سوله در داران دستگیر می‌شود.
پدر شهید رضایی متذکر شد: قاتل علاوه بر حکم قتل به حکم حمل سلاح و جابه جایی سلاح در زندان مرکزی اصفهان اعدام ‌شد و این در حالی است که پیش از این هم این فرد حمل مواد مخدر را در پرونده خود داشته است.
رضایی اظهارداشت: در این مدت اقوام وی اصرار به رضایت داشتند و تماس گرفتند و حتی به تازگی با نوشتن نامه‌ای کتبی از طرف سرکرده مواد مخدر و اشرار در زاهدان، خانواده این شهید را تهدید کردند، اما ما خواستار قصاص این قاتل بودیم.

۱۳۹۲/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...