نسخه چاپی

هاشمی:من و قالیباف در جلسات هیئت دولت شركت می‌كنیم

استاندار تهران با بیان اینكه در آینده هم من و هم شهردار تهران در جلسات هیئت دولت شركت خواهیم كرد، گفت: طرح زوج و فرد خودروها قطعا تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و در این روز شورای ترافیك درباره آن تصمیم‌گیری خواهد كرد.

به گزارش نما، سیدحسین هاشمی استاندار تهران ظهر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم ختم مرحوم صفدر رحمت‌آبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره دیدار خود با قالیباف برای حل مشکلات تهران اظهار داشت: ما هفته پیش سلامی خدمت آقای قالیباف عرض کردیم و قرار شده است امروز به سلام ما علیک بگویند.

وی با بیان اینکه براساس قرار قبلی قرار است ساعت 2 امروز با شهردار تهران دیدار کنم، در خصوص تکلیف طرح زوج و فرد خودروها در شهر تهران گفت: قطعا تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و در این روز مشخص خواهد شد که این طرح تا کی ادامه می‌یابد و یا متوقف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز سه شنبه شورای ترافیک در جلسه‌ای اطلاعات دقیقی از طرح زوج و فرد خودروها را اعلام خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، استاندار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می‌شود شما و شهردار تهران قرار است در جلسات هیئت دولت شرکت کنید، تصریح کرد: انشاءالله هم من و هم شهردار در آینده در جلسات هیئت دولت شرکت خواهیم کرد.

۱۳۹۲/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...