نسخه چاپی

درست نیست رویانیان به خانه من سربزند

اصلا شما فكر كنید مجردم، مگر برای پرسپولیس بد كار كرده‌ام كه رویانیان این حرف‌ها را در مورد من می‌زند؟ همه بازی‌های مرا می‌بینند.

به گزارش نما، وقتی می‌شنود و می‌بیند که بیخودی برایش حاشیه می‌سازند بر افروخته می‌شود. بر افروخته از رفتار مدیری که قرار است مدام به خانه‌اش سرک بکشد و او را چک کند. پیام صادقیان ناراحت است، از اینکه رویانیان بی‌مورد روی او حساس شده. می‌گوید: «مگر کم کاری کرده‌ام یا بازی بدی انجام داده‌ام که رویانیان می‌خواهد به خانه‌ام سر بزند؟»

او البته خود را از مجردهای پرسپولیس مجزا می‌کند و می‌گوید: «با خانواده‌ام زندگی می‌کنم و این زیاد جالب نیست که رویانیان مدام به خانه ما بیاید.» پیام صادقیان اینها را در لابلای صحبت‌های خود به زبان آورد. او از زندگی شخصی خود دفاع کرد، درست بر عکس مدیرعامل پرسپولیس که در رسانه‌ها عنوان کرده بود باید بیشتر هوای پیام را داشته باشد. گفت و گوی ایران ورزشی با صادقیان پیش روی شماست:

مجردی ؟

چطور؟

چند روز پیش رویانیان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به بازیکنان مجرد پرسپولیس بیشتر سر می‌زند تا مشکلی برایشان پیش نیاید. به نظر می‌رسد تو یکی از آن مجردها هستی....

من مجرد نیستم. در تهران با خانواده‌ام زندگی می‌کنم. من نمی‌دانم این مجرد و خانه مجردی را از کجا در آورده اند؟

رویانیان به خانه تو سر زده تا به قول خودش هوایت را داشته باشد؟

یک بار آمد و به من سر زد ولی نمی‌دانم چرا. من که می‌گویم با خانواده‌ام هستم و کوچکترین مشکلی هم ندارم.

پس چرا می‌آیند به خانه ات تا به تو سر بزنند و از تو مراقبت کنند؟

دلیلش را نمی‌دانم، باید رویانیان جواب این سوال را بدهد. این اصلا درست نیست که مدام بیایند و به خانه من سرک بکشند، چون من با خانواده‌ام زندگی می‌کنم و به جز اینها، یک بازیکن حرفه‌ای هستم. باز هم می‌گویم این کارها زیاد جالب نیست و به نظرم نباید انجام شود.

جالب اینکه رویانیان حتی گفته باید به پیام صادقیان بیشتر از بقیه توجه کند.. مگر تو چه‌کار می‌کنی؟

گفتم که من اصلا مجرد نیستم و خانواده‌ام کنارم حضور دارند. اصلا شما فکر کنید مجردم، مگر برای پرسپولیس بد کار کرده‌ام که رویانیان این حرف‌ها را در مورد من می‌زند؟ همه بازی‌های مرا می‌بینند. آیا ضعیف کار کرده‌ام که رویانیان این مسائل را عنوان می‌کند؟ بازی‌های من حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. با توجه به شرایطم در پرسپولیس نباید اما و اگری کنار نام من وجود داشته باشد اما نمی‌دانم چرا رویانیان این صحبت‌ها را انجام داده و درباره من اینگونه گفته؟

به نظر خودت درست است که یک مدیر به خانه بازیکنان سرک بکشد؟

به نظر من نه. زندگی شخصی آدم‌ها به خودشان ربط دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. رویانیان هم نباید در این مورد دخالت کند. او زحمات زیادی برای تیم می‌کشد اما در این مورد، موافق او نیستم.
از اردوی تیم زیر ۲۲ سال چه خبر؟ شرایط مناسب است؟

اردو هم اردوی بدی نیست. یکی دو بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی برگزار می‌کنیم تا یک ماه دیگر که بازی‌ها شروع شود. گروهمان در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی سخت است اما امیدوارم که بتوانیم از این گروه مرگ صعود کنیم.

به نظرت با برگزاری اردوهای داخلی می‌شود به آینده تیم زیر ۲۲ سال و قهرمانی در آسیا امیدوار بود؟

امیدوار که هستیم اما باید برای تیم ما اردوی خارجی در نظر می‌گرفتند. این اتفاق نیفتاد و من هم دلیلش را نمی‌دانم. ما باید در مرحله گروهی با ژاپن، استرالیا و کویت بازی کنیم اما با برنامه‌ها و اردوهایی که برایمان در نظر گرفته‌اند کارمان برای صعود از این گروه خیلی مشکل است.

چقدر امید دارید تا با تیم زیر ۲۲ سال قهرمان آسیا شوید؟

ما یک تیم فوق‌العاده داریم که می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. درست است که بازی تدارکاتی خارجی برگزار نکرده‌ایم اما با تدابیر کادر فنی می‌توانیم یکی از تیم‌های مدعی آسیا باشیم. به خصوص اینکه اکثر بازیکنان ما با تجربه هستند و می‌دانند در رقابت‌های بین‌المللی چگونه بازی کنند.

اما باشگاه‌ها با حضور بازیکنانشان در تیم زیر ۲۲ سال مخالفند و این می‌تواند یکی از مشکلات شما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا باشد....

من در جریان این موضوع نیستم. خود باشگاه‌ها باید با فدراسیون هماهنگ شوند تا هیچ کدام ضرر نکنند. ما بازیکنان باید تابع باشیم و هر جا که مسوولان تشخیص دادند بازی کنیم.

۱۳۹۲/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...