نسخه چاپی

لاستیك اتوبوس زائران امام رضا(ع) آتش گرفت

ساعاتی پیش اتوبوس زائران امام رضا(ع) در مشهد مقدس از قسمت لاستیك دچار حریق شد كه خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشان‌ها هیچ یك از هموطنان آسیب ندید.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی معلم سرپرست ایستگاه شماره ۱۱ اتش نشانی گفت: ساعت ۱۴ امروز در پی اطلاع به سامانه ۱۲۵ اتش نشانی مشهد مبنی برآاتش گرفتن یک دستگاه اتوبوس مسافر بری حد فاصل میدان حافظ به میدان انقلاب شهر مشهد ستاد فرماندهی عملیاتی اتش نشانی به طور همزمان از ۴ ایستگاه اطفا حریق را به محل اعزام کردند.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند دود آتش از قسمت چرخ عقب اتوبوس در حال سریات به قسمت‌های دیگر اتوبوس می‌باشد. لذا آتش نشانان بلافاصله اقدام به تخلیه مسافران و سپس اطفاء حریق کردند.

این مقام مسئول آتش نشانی مشهد اظهار داشت: این اتوبوس شهرستان نیشابور با بیش از ۴۰ مسافر در حال عظیمت به مشهد بوده که به علت نامعلومی چرخ اتوبوس دچار آتش سوزی شده که با تلاش آتش نشانان حریق مهار و خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

راننده اتوبوس: لاستیک کمتر از دو ماه پیش تعویض کردم

راننده اتوبوس نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هنگام پیاده کردن یکی از مسافرین با شنیدن صدای عجیبی که ناشی از ترکیدن لاستیک اتوبوس بود متوجه شدم قسمت انتهایی اتوبوس دچار آتش سوزی شده که خوشخبتانه با توجه به باز بودن درب‌های اتوبوس مسافرین با کمک نیروهای امدادی از داخل اتوبوس خارج و خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

وی متذکر شد: لاستیک مورد نظر را که دچار آتش سوزی شده کمتر از ۲ ماه قبل خریداری کرده و برای استفاده بر روی اتوبوس خود نصب کرده است.

بنابر گزارش خبرنگار حاضر در محل ما اتوبوس پس از اطفای حرق توسط یک دستگاه جرثقیل پارکینگ منتقل شد.

۱۳۹۲/۸/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...