نسخه چاپی

اخراج احمدی نژاد از ساختمان نهاد ریاست جمهوری

یك منبع آگاه با اشاره به واگذاری ساختمان لادن به وزارت دادگستری گفت: ما دو طبقه از این ساختمان را تحویل گرفته‌ایم و سه طبقه دیگر هنوز در اختیار ما نیست.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، چندي پيش بر اساس توافق ميان نهاد رياست‌جمهوري و وزارت دادگستري قرار شد كه دو طبقه از ساختمان لادن در اختيار كارمندان اين وزارتخانه قرار گيرد، اما روز سه‌شنبه هفته گذشته در حالي كه ماموران وزارت دادگستري براي تحويل گرفتن ساختمان لادن مراجعه كرده بودند با در بسته برخي اتاق‌ها و طبقات اين ساختمان مواجه شدند.

اما روز چهارشنبه گذشته خبري مبني بر اينكه ياران احمدي‌نژاد از لادن اسباب‌كشي كردند روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

در واكنش به حوادث رخ‌داده طی هفته گذشته، حميد بقايي معاون اجرايي احمدي‌نژاد در دوران رياست‌جمهوري طی نامه‌اي به دکتر روحاني از وي طلب مساعدت كرد.

وي طی این درخواست از رئیس‌جمهور برای مساعدت در دانشگاه جديدالتاسيس ايرانيان نوشت: متاسفانه پس از ارسال نامه مذكور، از جانب مسئولان نهاد رياست‌جمهوري و وزارت دادگستري، اقدامات غير قابل توجيهي در رابطه با تخليه ساختمان لادن صورت گرفته كه طي روزهاي گذشته، بر شدت آنها افزوده و زمان تخليه ساختمان، حداكثر تا پايان آبان ماه تعيين شده است.

براساس این گزارش؛‌ در حالي‌كه اين روزها خبرهاي متعددي پيرامون ساختمان لادن منتشر مي‌شود باشگاه خبرنگاران به بررسي اين موضوع پرداخت و در اين زمينه با یک منبع آگاه به گفتگو پرداخت، که به شرح ذيل است:

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به واگذاری ساختمان لادن به وزارت دادگستری گفت: ما دو طبقه از این ساختمان را تحویل گرفته‌ایم و سه طبقه دیگر هنوز در اختیار ما نیست.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد تا اوایل هفته آینده ساختمان لادن به وزارت دادگستری به طور کامل تحویل داده خواهد شد.

حال بايد منتظر ماند تا ديد که نتيجه اين ساختمان در هفته آتي معلوم خواهد شد يا خير؟

۱۳۹۲/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...