نسخه چاپی

توضیح حداد درباره وساطت در ماجرای استیضاح

عکس خبري -توضيح حداد درباره وساطت در ماجراي استيضاح

حداد در پاسخ به سوال یكی از شركت كنندگان درخصوص وساطت خود در موضوع استیضاح وزیر كار و گفت‌وگو با سعید مرتضوی گفت: اگر آقای مرتضوی به مجلس می‌آمد خدا می‌داند چقدر خوراك برای رسانه‌های بیگانه درست می‌شد.

به گزارش نما، روزنامه ابتکار نوشت: غلامعلي حدادعادل، رئيس کميسيون فرهنگي مجلس که در ماجراي مربوط به استعفاي سعيد مرتضوي و جلوگيري از استيضاح وزيرکار، تعاون و رفاه اجتماعي وساطت کرده بود و در نامه‌اي با اشاره به «قول شرف» مرتضوي از نمايندگان خواسته بود از اسيتضاح وزير کار بگذرند، درباره انگيزه خود توضيحاتي ارائه کرد.

قول شرفي که چندروز پس از اعلام حدادعادل هنوز خبري از آن نيست و اين موضوع سبب واکنش شديد برخي از نمايندگان مجلس نيز گرديد. نمايندگاني که البته سمت وسوي انتقادات خود را متوجه غلامعلي حدادعادل نيز کرده بودند و معتقد بودن که وي بايد پاسخگوي بي‌احترامي به مجلس باشد.
رئيس سابق مجلس، شامگاه پنج شنبه در حسينيه حضرت ولي عصر (عج) مشهد، ضمن دعوت از مردم براي شرکت در دور دوم انتخابات مجلس گفت: ما اميدواريم مجلس نهم کارآمدتر از مجالس قبل شود و در خدمت نظام، اسلام و کشور باشد. رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي بعد از پايان سخنراني به سوالات شرکت کنندگان در اين جلسه پاسخ داد.

وي در پاسخ به سوال يکي از شرکت کنندگان درخصوص وساطت خود در موضوع استيضاح وزير كار و گفت‌وگو با سعيد مرتضوي گفت: اگر آقاي مرتضوي به مجلس مي‌آمد خدا مي‌داند چقدر خوراک براي رسانه‌هاي بيگانه درست مي‌شد.
وي در مورد اين سوال که نظرتان در مورد آقاي هاشمي رفسنجاني چيست، گفت: ما درباره آقاي هاشمي تابع رهبري هستيم؛ ميزان ما رهبري است.
حدادعادل در مورد موضوع مسکن افزود: ممکن است يک جايي به کار دولت منتقد باشيم اما بايد کارهاي مثبت دولت را نيز بگوييم؛ در شهرهاي مختلف دولت کاري کرده که عطش مسکن تقليل پيدا کند.
وي در مورد سوال نظام پارلماني گفت: نظام پارلماني فعلا در دستور کار نيست و همانطور که رهبري گفتند فرضي است که مي‌توان روي آن فکر کرد.


۱۳۹۱/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...