نسخه چاپی

تكذیب خبر شكاف در میان اعضای جبهه‌متحد

عکس خبري -تکذيب خبر شکاف در ميان اعضاي جبهه‌متحد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران در انتخابات حامی لیست 25 نفره جبهه متحد اصولگرایان بوده و است.


زهره الهیان در گفت و گو با فارس با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر ارائه لیست 13 نفره از سوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران برای دور دوم انتخابات مجلس گفت: این لیست برخلاف اخبار مطرح شده نافی لیست جبهه متحد اصولگران نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران در انتخابات حامی لیست 25 نفره جبهه متحد اصولگرایان بوده و است.

الهیان تاکید کرد: این طبیعی است هر حزب یا گروهی از اعضای خود حمایت ویژه ای داشته باشد که این لیست 13 نفره نیز در این راستا است و به هیچ عنوان در جهت ایجاد چند دستگی میان اعضای جبهه متحد اصولگرایان تهیه نشده است.

پیش از این برخی رسانه ها اخباری را مبنی بر ایجاد شکاف میان اعضای جبهه متحد اصولگرایان مطرح کرده بودند.

قابل تاکید است جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران قرار است علاوه بر انتشار و حمایت از لیست 25 نفره جبهه متحد اصولگرایان، لیست 13 نفره ای را برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر نمایند.

اعضای این لیست عبارتند از خانم ها الهیان و امین زاده و آقایان: توکلی، فدایی، نادران،زاکانی،سروری،نجابت، کوثری،بذرپاش،مصباحی مقدم،رحماندوست ،مظفر.

۱۳۹۱/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...