نسخه چاپی

تائید رسوایی جنسی نخست وزیر سابق در دادگاه

عکس خبري -تائيد رسوايي جنسي نخست وزير سابق در دادگاه

دادگاهی در میلان اعلام كرد كه شواهدی وجود دارد كه نشان می‌دهد نخست‌وزیر سابق ایتالیا در قبال پرداخت پول و هدایا با رقاص مراكشی در حالیكه به سن قانونی نرسیده بود، رابطه نامشروع برقرار كرده بود.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، دادگاهی در «میلان» در دادگاه فساد اخلاقی نخست‌وزیر سابق آمریکا به این موضوع پی برد که «سیلویو برلوسکونی» نخست‌وزیر سابق ایتالیا با «کریمه المحروق» که به «روبی» معروف است و رقاص مراکشی باشگاههای شبانه است در حالیکه به سن قانونی نرسیده بود، رابطه نامشروع داشته است.

این دادگاه امروز اعلام کرد که شواهد کافی وجود دارد که برلوسکونی در قبال پرداخت پول نقد و هدیه با روبی که به سن قانونی نرسیده بود، رابطه نامشروع داشته است.

دادگاه میلان در ماه ژوئن نخست‌وزیر سابق ایتالیا را به دلیل سوء استفاده از سمت خود و پرداخت پول برای سوء استفاده جنسی به 7 سال حبس محکوم کرد.

دادگاه میلان در سندی که روز پنجشنبه منتشر شد، دلایل پشت این محکومیت را اعلام کرد و گفت: ثابت شده است که مدعی علیه، روابط نامشروع با المحروق در قبال مقادیر چشمگیر پول و دیگر اقلام چون جواهرات داشته است.

برلوسکونی به برقراری رابطه جنسی با روبی، زمانی که وی به سن قانونی نرسیده بود، متهم است. روبی پیش از این ارتباط با برلوسکونی را رد کرده بود اما چندی پیش اعلام کرد که در عین حال از وی هدایا و پول گرفته است.

۱۳۹۲/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...