نسخه چاپی

پرونده نوجوان مبتذل نگار بسته شد

رییس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری نوجوانی كه با تحریك دوستانش اقدام به راه‌اندازی وبلاگی غیراخلاقی و انتشار محتوای مبتذل كرده بود، خبر داد و گفت : این پرونده بنا بر دستور قاضی بسته شد .

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، داریوش پورسعید رییس پلیس فتا بوشهر در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس فتای استان بوشهر در راستای پایش فضای مجازی و مقابله با جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی، با شناسایی وبلاگی که اقدام به انتشار محتوای غیراخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال غرب کرده بود، دستگیری مدیر وبلاگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و فنی، مدیر این وبلاگ را که نوجوان 16 ساله بود را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

رییس پلیس فتای استان بوشهر گفت: متهم در تحقیقات پلیس مدعی شد به دلیل عدم آگاهی از جرایم سایبری و با تحریك دوستانش برای راه‌اندازی چنین وبلاگی اغفال شده و قصد داشته برنامه‌ها و تصاویر مشابه آنچه که در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر می‌شود را انتشار دهند.

سرهنگ پور سعید با بیان اینکه این نوجوان با پیشنهاد پلیس فتا و با توجه به ابراز ندامت وی و دستور قاضی پرونده آزاد شد ، اظهار داشت : این اقدام پلیس در جهت تحت آموزش اجتماعی قرار گرفتن این نوجوان 16 ساله صورت پذیرفت .

۱۳۹۲/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...