نسخه چاپی

۸ كشته در ریزش مسجدی در تهران

آوار شدن دیوار‌ها همیشه تلخ است اما وقتی پای گودبرداری غیر اصولی به ماجرا باز می‌شود، ماجرا رنگ و بوی بی‌مسئولیتی به خود می‌گیرد؛ از نوع ندانم كاری‌هایی كه به از دست رفتن جان چند نفر تمام می‌شود.


به گزارش نمال به نقل از تابناک، شب گذشته مسجد حضرت رقیه (س) در منطقه هفده تهران، بر سر سوگواران حاضر در مسجد تخریب شد و تعداد زیادی کشته و مجروح بر جای گذاشت.

بر اساس این گزارش، این سانحه در حالی رخ داد که دو طرف بنای ساختمان نسبتا قدیمی مسجد به تازگی گودبرداری شده است و ظاهرا عامل تخریب نیز همین گودبرداری غیر اصولی بوده است.

این حادثه تلخ به گواه حاضرین در محل به این صورت شکل گرفته که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برخی از اهالی محله بیست متری ابوذر (یکی از کوچه‌های خیابان شهید پیغمبری در منطقه فلاح) در حال سوگواری ایام فاطمیه در مسجد بودند که حوالی ساعت ۳۰: ۲۱ به ناگاه صدای ریزش دیوارهای مسجد موجب وحشت بسیاری از همسایگان شده و تقریبا ساختمان مسجد با تخریب کلی مواجه می‌شود.

دقایقی بعد و با حضور نیروهای امدادی در محل، عملیات آوار برداری و خروج مصدومان آغاز می‌شود که در این بین نیز دو ۲ نفر از عوامل شهرداری که به کمک مصدومان شتافته بودند دچار صدمه شدند.

این در حالی است که تا این لحظه ۸ زن در این سانحه جان خود را از دست داده‌اند و حال برخی مصدومان به شدت وخیم اعلام شده است؛ در شرایطی که نیروهای امدادی کماکان مشغول آوار برداری در محل حادثه هستند.

اسامي كشته‌شدگان اعلام شد

سازمان پزشكي قانوني كشور اسامي كشته‌شدگان حادثه شب گذشته مسجد حضرت رقيه(س) را اعلام كرد:

1 ـ خديجه كاظمي شيخ درآبادي

2 ـ خديجه بذرافشان

3 ـ صغري نجفي

4 ـ راضيه قاسمي

5 ـ ثنا حسني

6 ـ خديجه بشيري

۱۳۹۱/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...