نسخه چاپی

مهدوی‌كیا: در بازی با میلان شركت می‌كنم

مدیرفنی تیم ملی فوتبال جوانان درباره آخرین وضعیت تیم ملی جوانان در اردوی ایتالیا به نكاتی اشاره كرد.

به گزارش نما به نقل از سايت فدراسيون فوتبال: مديرفني تيم ملي فوتبال جوانان درباره آخرين وضعيت تيم ملي جوانان در اردوي ايتاليا به نکاتي اشاره کرد.

مهدي مهدوي کيا درباره دو بازي دوستانه تيم ملي جوانان در ايتاليا گفت: خوشبختانه اردوي خوبي در ايتاليا داشتيم و دو بازي دوستانه بسيار خوب مقابل دو تيم ايتاليايي برگزار کرديم و با يک پيروزي و يک شکست به تهران بازمي‌گرديم.

وي ادامه داد: در بازي اول مقابل ايتاليا در دو نيمه بازي، با دو تيم متفاوت بازي کرديم که در نيمه اول تيم زير20 سال و در نيمه دو تيم 21 سال مقابل جوانان ايران قرار گرفتند. با توجه به اينکه آنها در نيمه دوم 11 نفرشان را عوض کردند، ما چون با 17 بازيکن به ايتاليا رفته بوديم امکان عوض کردن بازيکنان را نداشتيم و با تلفيقي از نفرات فيکس و ذخيره به ميدان رفتيم.

وي ادامه داد: با توجه به اختلاف سني دو، سه ساله بازيکنان ايتاليا در نيمه دوم، کار براي بازيکنان ايراني کمي سخت شد. در هر صورت بازي بسيار خوبي بود و نقاط ضعف تيم ملي جوانان شناخته شد. البته نبايد فراموش کرد که اين بازيکنان مدت زيادي نيست که کنار هم بازي مي کنند و پس از سه بازي مقابل تاجيکستان، لبنان و عربستان و يک بازي دوستانه مقابل باشگاه دارايي تهران، اين پنجمين بازي آنان بود. در بازي دوم مقابل پادوواي ايتاليا که يک تيم بزرگسال و ليگ چهارمي ايتاليا بود بازيکنان بهتر کار کردند و توانستيم دو بر صفر به پيروزي برسيم. البته بازي در يک زمين گلي و هواي باراني انجام شد و بازي فيزيکي و بسيار خوبي بود.

مهدوي کيا در ادامه گفت: به هر جهت تيم ملي جوانان به هماهنگي بيشتري احتياج دارد و بايد بيشتر کنار هم باشند و با هم تمرين کنند و بازيهاي دوستانه داخلي و خارجي داشته باشند که در آينده مطمئنا تيم ملي جوانان وضعيت بهتري پيدا مي کند و هماهنگ تر مي شود. برنامه اي مدون را هم براي تيم ملي جوانان تدوين کرده ايم که به محض بازگشت به فدراسيون و کميته جوانان ارائه خواهيم داد.

وي در پايان درباره دعوتش به مراسم بهترين هاي کنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: به عنوان سفير فوتبال پايه کنفدراسيون فوتبال آسيا به اين مراسم دعوت شده ام و از رم به کوالالامپور مي روم و در مراسم شرکت مي کنم و صبح چهارشنبه به تهران برمي گردم و به شرکت و به بازي منتخب پيشکسوتان پرسپوليس و ميلان ايتاليا مي رسم و در اين بازي حضور پيدا خواهم کرد.

۱۳۹۲/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...