نسخه چاپی

وزیر صهیونیست:

اگر معامله ایران و 1+5 بد باشد، حمله می‌كنیم

«نفتالی بنت» وزیر تجارت و دارایی رژیم‌صهیونیستی شنبه شب مدعی شده است كه توافق بد با تهران، احتمال اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی «عاروتص‌شوع»، «نفتالی بنت» وزیر تجارت و دارایی اسرائیل شنبه شب به تهدید علنی ایران پرداخت و گفت اگر توافق ژنو معامله‌ای بد باشد، ممکن است اسرائیل به اقدام نظامی متوسل شود.

بنت که با کانال 2 تلویزیون اسرائیل صحبت می‌کرد، گفت اگر مذاکرات هسته‌ای که اکنون بین ایران و 1+5 در جریان است، به «معامله‌ای بد» منجر شود، حمله اسرائیل محتمل‌تر می‌شود.

پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی هم ضمن هشدار نسبت به یک توافق بد، گفته بود اسرائیل خود را به توافق میان ایران و 1+5 متعهد نمی‌داند.

ایران و گروه موسوم به 1+5 از چهارشنبه هفته گذشته مذاکرات هسته‌ای را در شهر ژنو آغاز کرده‌اند. این مذاکرات همچنان بعد از گذشت 4 روز ادامه دارد و هنوز هم مشخص نیست که امشب توافقی حاصل می‌شود یا خیر. برخی منابع از احتمال ادامه این مذاکرات در روز یکشنبه خبر داده‌اند.

بنت در مصاحبه شنبه شب خود گفته است اگر توافق با ایران همچنان توان «جهش» را برای این کشور حفظ کند و ایران بتواند در مدت کمتر از 6 هفته به اورانیوم با غنای نظامی دست یابد، «اسرائیل نمی‌تواند ساکت بنشیند».

۱۳۹۲/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...