نسخه چاپی

توكلی: مذاكرات با هدایت رهبر انقلاب به نتیجه رسید

احمد توكلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز یكشنبه پارلمان، در جمع خبرنگاران در خصوص مذاكرات ژنو و توافقات صورت گرفته این مذاكرات اظهار داشت: بر طبق اطلاعاتی كه تاكنون به ما رسیده مذاكرات مثبت ارزیابی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، وی اضافه کرد: بزرگترین سدی که شکسته شد این است که آنها در برابر حق غنی‌سازی ایران سر تسلیم فرود آوردند.

توکلی همچنین خاطر نشان کرد: نکته مهم در این مسئله این است که شما این وضعیت را با وضعیت لیبی مقایسه کنید؛ در لیبی گفته شد که حاضریم بازرسی صورت گیرد که در جواب گفتند شما بکَنید، ببندید و برای ما بفرستید. به همین دلیل دیدیدم همه امکانات خود را جمع کرده و به آمریکا فرستادند. حال شما این وضعیت را با وضعیت ملت ایران مقایسه کنید.

وی اضافه کرد: حکومت جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری مقاومت کرد و امروز نتیجه بزرگی حاصل شد. وی در عین حال خاطر نشان کرد: نمی‌توان قضاوت کرد تا اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که وظیفه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در قبال این توافقات چیست؟ و به نظر می‌رسد برخی هم اکنون زیر این توافقات می‌زنند؟ اظهار داشت: نه، به این نکته هم توجه کنید که برخی از موضع‌گیری‌ها مصرف داخلی دارد؛ آنها نیز گرفتاری‌هایی برای خودشان دارند.

۱۳۹۲/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...