نسخه چاپی

دنیا ادامه روند هسته‌ای و غنی‌سازی ایران را قبول كرد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به اینكه آنچه در ژنو گذشت به نفع ملت ما شد، گفت: امیدواریم همانطور كه رهبر معظم انقلاب پیام دادند دولت‌مردان ما با روحیه ضداستكباری در مقابل زورگویان ایستادگی كنند و حاصل آن سربلندی و پیروزی برای ملت ماست.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار "محسن کاظمینی" در اجلاس جهادگران بسیجی که از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله(ص) در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد با تبریک موفقیت‌های اخیر ورزشی و توافقنامه ژنو اظهار داشت:‌ اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و همه دنیا حق مسلم ملت ایران را به رسمیت شناختند و از اینکه ما توانستیم به حق خود برسیم جای تبریک و خوشحالی دارد.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب پیامی به ملت و دولت دادند امیدواریم دولت‌مردان با روحیه ضداسکتباری در مقابل زورگویان ایستادگی کنند و حاصل آن سربلندی و پیروزی برای ملت ما است.

سردار کاظمینی تصریح کرد: آنچه که در ژنو گذشت به نفع ملت ما شد و ما در شرایطی هستیم که دنیا قبول کرد باید حق ادامه استفاده از انرژی هسته‌ای و غنی‌سازی را داشته باشیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه در توافقات خطوط قرمز رعایت شده است گفت: ما می‌توانیم بگوییم این مذاکرات باعث خواهد شد، تحریم‌ها کمتر شود و به صفر برسد و توسعه اقتصادی و زیرساخت‌ها نسبت به گذشته به پیش برود.

وی اظهار داشت: امیدواریم این فرصت راستی‌آزمایی که به دشمنان دادیم موثر واقع شود و همه دنیا باید بدانند ملت ایران، ملتی هوشمند، دانا و آگاه است که برای سربلندی خود زیر بار هیچ زوری نمی‌رود.

سردار کاظمینی افزود: ملت ایران انقلاب کرده که استقلال همه‌جانبه داشته باشد و تابع هیچ کشوری نیست و نمی‌گذارد استکبار به او زور بگوید.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تصریح کرد: این موفقیت حاصل کار جهادی بود که دانشمندان ما در این چند سال با تلاش‌های خود به پیروزی رساندند.

وی با تبریک به خانواده‌های شهدای هسته‌ای گفت: امیدواریم خداوند متعال به خون شهدای ما که عزت برای کشورمان به ارمغان آوردند آنها را با شهدای کربلا محشور گرداند.

۱۳۹۲/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...