نسخه چاپی

همسر «شهید رضایی‌نژاد»:

تیم مذاكره كننده با 19 هزار سانتریفیوژ دست پر بود

عکس خبري -تيم مذاكره كننده با 19 هزار سانتريفيوژ دست پر بود

شهره پیرانی گفت:تیم مذاكره‌كننده كشور ما با دست پر در مذاكرات ژنو حضور پیدا كردند. بنابراین در این مذاكرات كسی نمی‌توانست بر ما اعمال قدرتی داشته باشد چرا كه 1+5 می‌دانستند این راه پیش رونده است .

به گزارش نما ،شهره پيراني، همسر شهيد داريوش رضايي‌نژاد در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به توافق ايران با گروه 1+5 گفت: متن توافق نامه را به طور كامل مطالعه كردم و همان‌طور كه مقام معظم رهبري، رئيس‌جمور و جناب آقاي ظريف فرمودند، من نيز اين گام را يك پيروزي مي‌دانم. چرا كه در متن اين توافق‌نامه به طور مشخص حق ايران براي غني‌سازي به رسميت شناخته شده است. به هرحال عملا اين بازي سود و زيان است و به نظر من سودي كه از اين توافق به دست آورده‌ايم به مراتب بسيار بيشتر از زيان آن است و هيچ مسئله‌ي قابل برگشتي هم در اين توافق‌نامه وجود ندارد.

پيراني در ادامه به فعاليت‌هاي شهداي هسته‌اي اشاره كرد و گفت: از آنجا كه مي‌دانم در اين روز بسياري از مردم ايران شاد هستند، واقعيت اين است كه من هم همراه مردم كشورم خوشحال شدم. من امروز بسيار از همسرم ياد كردم و حتي زماني كه در دفتر رياست جمهوري حضور پيدا كردم، واقعا نمي‌توانستم اشكم را كنترل كنم، چون حس مي‌كردم چه خوب بود كه شهيد رضايي‌نژاد هم در اين روز حضور داشت گر چه ايمان دارم كه شهدا زنده‌اند و ما آنها را نمي‌بينيم دوست داشتم همسرم و ديگر شهداي هسته‌اي در اين لحظه حضور داشتند و در اين شادي شريك بودند.

همسر شهيد داريوش رضايي‌نژاد با تاكيد بر زحمات همه شهداي هسته‌اي افزود:خيلي خوب است كه ياد كنيم از زحماتي كه امثال دكتر عباسي كشيدند. چون ما در دوره ايشان در بحث صنعت هسته‌اي پيشرفت‌هاي بسياري داشتيم و در حال حاضر تيم مذاكره‌كننده كشور ما با دست پر در مذاكرات ژنو حضور پيدا كردند. بنابراين در اين مذاكرات كسي نمي‌توانست بر ما اعمال قدرتي داشته باشد چرا كه 1+5 مي‌دانستند اين راه پيش رونده است و مسيري كه مقابل ما قرار دارد، رو به جلو مي‌رود و آنها نمي‌توانند با تحريم و اعمال خشونت راه ما را متوقف كنند. در حقيقت ما با آن 19 هزار سانتريفيوژي در دوره‌هاي قبل يكي از ابزارهاي مذاكرات ما بود. لذا خوب است اين روزها يادي كنيم از امثال آقاي دكتر عباسي كه زحمات بسياري براي صنعت انرژي هسته‌اي ما كشيدند.

۱۳۹۲/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...