نسخه چاپی

نامه مهم رئیس فدراسیون فوتبال به محمد نبی

كفاشیان در نامه‌ای به محمد نبی اعلام كرد كه هیچ یك از عوامل اجرایی و كادر تیم‌های ملی حق اظهار نظر منفی علیه uhlsport را ندارند.

به گزارش نمابه نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان –رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مهدی محمد نبی-دبیرکل فدراسیون اعلام کرد که هیچ یک از عوامل اجرایی اعم از کادر فنی، بازیکنان ، مدیران و سایر شاغلین در فدراسیون فوتبال حق اظهار نظر و مصاحبه منفی علیه uhlsport را ندارند.

وی در ادامه نامه خود خطاب به محمد نبی اعلام کرده که متاسفانه انجام مصاحبه های منفی از سوی برخی از اعضا کادر فنی باعث ایجاد خلل در روند اجرایی شدن مفاد قرار داد فی مابین فدراسیون فوتبال و شرکت مزبور کرده است. بر همین اساس به تمامی مربیان، کادر فنی و سایر افراد حاضر در فدراسیون فوتبال اعلام می کنم که از انجام هر گونه اظهار نظر منفی و مصاحبه در خصوص شرکت uhlsport جدا خودداری کرده و چنانچه باز هم از سوی کادر فنی تیم ها و یا هر فرد مصاحبه کننده ای مطالب مخرب اعلام شود، در تعهدات فی مابین فدراسیون فوتبال و طرف مصاحبه کننده در قالب جریمه اقدام می شود. ضمن اینکه اگر موضوعی در خصوص همکاری با شرکت uhlsport نیازمند بررسی و پیگیری باشد، فدراسیون فوتبال راسا با انجام مکاتبات لازم اقدام خواهد کرد.

۱۳۹۲/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...